Wat vind jij stom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    100000% dit! Vaak met een dikke bierbuik, of volle bos borsthaar. Onwijs kort broekje eronder aan ook nog. Ik loop toch ook niet met mijn blote bovenlijf door de winkel, waarom mogen mannen het dan opeens wel?

Manque vindt dit leuk.
  2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat kan dus echt niet hè..... Je bent een oudere dame. Gedraag je! :p:D

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nog erger.... Moe zijn, maar te lui zijn om naar bed te gaan... want dan moet je helemaaaaaal naar boven :oops:

Silver lining en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik weet er nog een.

Op zo'n type feestje zijn waar tegen het einde de gehele Grease medley gedraaid wordt en meatlove er achter aan en alle tante Annies ineens als een malle gaan staan dansen.
    Veel stommer kan niet in mijn ogen:confused::rolleyes:; STOM!

MiaMaria, Miss Appletree en Betsy vinden dit leuk.
  5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Muggen

MaMa vindt dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.303
    113
    3 dagen hoofdpijn :mad: begint rond de middag en savonds kijk ik gewoon scheel en ben ik er misselijk van. Na een nacht slapen is het weer weg tot rond de middag :confused: en dat 3 dagen achter elkaar

7. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Volwassen vrouwen die refereren naar hun volwassen vriendinnen met het woord 'vriendinnetje'

MiaMaria vindt dit leuk.
  8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Dat er een auto in een vrijwel lege parkeergarage zo dicht naast de mijne gezet wordt, dat ik amper in kan stappen. Eigenlijk vind ik het sowieso heel vervelend als vreemden onnodig dichtbij komen. Zoals in een bijna lege trein naast me gaan zitten, in de rij bij de kassa bijna tegen me aan gaan staan.

MaMa en Dufel vinden dit leuk.
  9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Vrouwen van middelbare leeftijd die zo'n bh aanhebben met van die touwtjes en dat dan ook nog eens een keer boven hun veel te laag uitgesneden truitje uit komt.

Niet rijp eet-rijp fruit

Vleeskleurige kledingstukken

Kerstdagen die net naast mijn werkdagen vallen

MiaMaria vindt dit leuk.
  10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Oh ja, of nog erger: 'dinnetje'. Blegh

MiaMaria en RoxannaG vinden dit leuk.
  11. Betsy

Betsy Niet meer actief

Een banaan die in je tas is ontploft....:(

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.303
    113
    dat ze heel de week al regen opgeven en er amper wat valt (hier dan tenminste). Nou vind ik dat mooie weer niet erg, maar wel dat ik telkens denk "hoef de tuin niet te sproeien, t gaat regenen" en die nu dus echt kurkdroog is

MaMa en Snoopy1979 vinden dit leuk.
  13. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Dat heb ik met plassen. Ontzettend nodig moeten en het maar blijven uitstellen

MaMa en Betsy vinden dit leuk.
  14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Totdat je ineens moet rennen. En dan zit er ineens iemand op de wc. En dan plas je in je broek...

Echt gebeurt :D

Essie3 vindt dit leuk.
  15. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ssstttt, niet verder vertellen hoor. ;)

En nog eentje: mensen die achter het stuur in hun neus pulken! Hallo, een auto heeft ramen.... iedereen kan zien dat je aan delven bent in die twee gaten!:rolleyes:

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De oorzaak is meestal doordat ze dronken zijn van drie glaasjes schrale goedkope witte wijn. :D

17. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Zonnebrand in je ogen :(

18. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.201
    1.056
    113
    Vrouw
    Dat mijn man al een kwartier aan t bellen is met zijn baas. Terwijl ik net thuis ben en m de hele dag niet heb gezien.
    Kleuter gedrag i know maar ik vind het irritant :rolleyes:

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Die stomme kwakende kikkers in de sloot :mad: Waardoor ik met het raam dicht moet slapen, want ze kwaken zo hard dat het zelfs door mn waxen oordopjes heen gaat. En dan heb ik het dus snikheet.

20. Dat ik niet aan 2 uurtjes slaap genoeg heb... lijkt wel of ik ingehaald word door de tijd. Moet nog zoveel doen, maar het meeste zit ook in mijn hoofd. En zou ik juist meer rust moeten nemen.
    Vervelende vicieuze cirkel met misschien wel een burnout op de loer op deze manier :(

Deel Deze Pagina