100000% dit! Vaak met een dikke bierbuik, of volle bos borsthaar. Onwijs kort broekje eronder aan ook nog. Ik loop toch ook niet met mijn blote bovenlijf door de winkel, waarom mogen mannen het dan opeens wel?
Nog erger.... Moe zijn, maar te lui zijn om naar bed te gaan... want dan moet je helemaaaaaal naar boven
Ik weet er nog een. Op zo'n type feestje zijn waar tegen het einde de gehele Grease medley gedraaid wordt en meatlove er achter aan en alle tante Annies ineens als een malle gaan staan dansen. Veel stommer kan niet in mijn ogen; STOM!
3 dagen hoofdpijn begint rond de middag en savonds kijk ik gewoon scheel en ben ik er misselijk van. Na een nacht slapen is het weer weg tot rond de middag en dat 3 dagen achter elkaar
Dat er een auto in een vrijwel lege parkeergarage zo dicht naast de mijne gezet wordt, dat ik amper in kan stappen. Eigenlijk vind ik het sowieso heel vervelend als vreemden onnodig dichtbij komen. Zoals in een bijna lege trein naast me gaan zitten, in de rij bij de kassa bijna tegen me aan gaan staan.
Vrouwen van middelbare leeftijd die zo'n bh aanhebben met van die touwtjes en dat dan ook nog eens een keer boven hun veel te laag uitgesneden truitje uit komt. Niet rijp eet-rijp fruit Vleeskleurige kledingstukken Kerstdagen die net naast mijn werkdagen vallen
dat ze heel de week al regen opgeven en er amper wat valt (hier dan tenminste). Nou vind ik dat mooie weer niet erg, maar wel dat ik telkens denk "hoef de tuin niet te sproeien, t gaat regenen" en die nu dus echt kurkdroog is
Totdat je ineens moet rennen. En dan zit er ineens iemand op de wc. En dan plas je in je broek... Echt gebeurt
Ssstttt, niet verder vertellen hoor. En nog eentje: mensen die achter het stuur in hun neus pulken! Hallo, een auto heeft ramen.... iedereen kan zien dat je aan delven bent in die twee gaten!
Dat mijn man al een kwartier aan t bellen is met zijn baas. Terwijl ik net thuis ben en m de hele dag niet heb gezien. Kleuter gedrag i know maar ik vind het irritant
Die stomme kwakende kikkers in de sloot Waardoor ik met het raam dicht moet slapen, want ze kwaken zo hard dat het zelfs door mn waxen oordopjes heen gaat. En dan heb ik het dus snikheet.
Dat ik niet aan 2 uurtjes slaap genoeg heb... lijkt wel of ik ingehaald word door de tijd. Moet nog zoveel doen, maar het meeste zit ook in mijn hoofd. En zou ik juist meer rust moeten nemen. Vervelende vicieuze cirkel met misschien wel een burnout op de loer op deze manier