Dat je een verpakking openmaakt en het lipje met 'hier openen' afbreekt... En je vervolgens gefrustreerd met een mes 'probeert' om die verpakking nog enigzins netjes open te krijgen, zodat je hem ook nog dicht kunt doen. Met de nadruk op probeert.....
Dat het liedje van de Intense vla Mona reclame al 4 dagen in mijn hoofd zit... vla vla vla vlaaaaa... En dat ik toen een pak zeezout karamel heb gekocht. En dat die nu op is.
Volwassenen die op de stoep fietsen en op de stoep blijven fietsen als er een voetganger loopt. Ik ga dus echt niet aan de kant met mijn hond. Ze stappen eerst maar netjes af. Kan me er echt boos over maken. Kinderen vind ik een heel ander verhaal. Dan ga ik wel aan de kant. Die mogen het ook nog gewoon. Ik vind het zo onfatsoenlijk als volwassenen blijven fietsen als ze langs een voetganger willen.
Ik vind de jumbo reclame met dat stomme lied 'o wat is het leven fijn als de zon schijnt' heel irritant.
Hier een wielrenner die op de stoep voorbij racete en bijna mijn kat platreed. De volgende keer duw ik een tak tussen de spaken. Hopelijk gaat ie lekker hard onderuit.
Dit, ik gruwel echt van andermans kinderen.. Er zijn wel uitzonderingen hoor daar niet van.. Ik hou er ook niet van wanneer moeders hun eigen kinderen niet disciplineren en iemand anders erachter aan laten rennen. En het woord stoer, daar gaat mijn haar echt van overeind staan.
Broeken die na een half uur dragen van je kont afzakken(besef me nu pas waarom ik deze broek niet meer aan doe).
Dat doe ik ook. Ik sta me echt op te vreten als iemand eerst alle boodschappen volgens een heel stramien in drie verschillende tassen staat in te pakken en na afloop ineens bedenkt dat er nog betaald moet worden. Na een hevige zoektocht komt de portemonnee eindelijk boven water, dan moet er eerst nog gekeken worden hoeveel het eigenlijk was en dan begint de zoektocht naar het pasje of het contante geld. Echt, als ik de winkel uitloop ben ik vijf jaar ouder, vreselijk!
Dat je niet iedereen aardig en leuk etc vindt, logisch. Maar een hekel hebben ( gruwelen) van andermans kinderen, mensen in het algemeen die je niet kent? Hoezo dan? Wat hebben ze jou misdaan, of vind je jezelf ( en jouw kinderen) meer waard /beter dan anderen, vind je anderen te min? Als ik hier alleen al op het forum( voor mezelf sprekend dan) merk hoe je mee kunt leven met anderen als zij net een kind hebben gekregen, of zwanger zijn na zoveel pogingen, of in het vreselijke geval van een kind verliezen.. hoe je dan zelfs mee kunt leven met mensen die je niet of nauwelijks kent. Ik snap het echt echt niet als je gruwelt van andermans kinderen terwijl ze niets hebben misdaan en gewoon evenveel recht hebben op een leven.:[
Een stom lied op de radio dat continu wordt gedraaid. Met een ronduit vunzige tekst die misschien sexy kon zijn als de zanger niet zou kwelen 'ik ben een puppy' en dit geluid zou maken: 'oink oink'. Wat ben je dan, een big??
Ik erger me hier totaaal niet aan. Iedereen leeft zo gehaast hier!! Laat iemand toch lekker zn boodschappen rustig inpakken. Dan maar 2 min later thuis ? Ik voel me altijd zo gestrest bij de loopband. Waarom? Voor de mensen achter mij, zodat zij zsm aan de beurt zijn. Eigenlijk belachelijk.
Nou ik ook niet. Erger me juist aan de mensen die staan te zuchten als ze even in de rij moeten staan.
kinderen tot een jaar of 6 wel, maar daarna ga ik echt niet meer voor ze aan de kant. Volwassenen zie ik het hier nooit doen, alleen de folderbezorger
hm bij de eerste keer van mn hand gelikt * veel spuitmelk* maar vond het echt niet lekker. Maar gelukkig hoef ik overtollige gekolfde melk ook niet weg te gooien, heb er 3 die erom vechten
vreselijk! Hier is 7.15 eigenlijk pas echt vanaf september. De oudste 2 konden erg goed uitslapen als baby/peuter