Wat vind jij stom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat je een verpakking openmaakt en het lipje met 'hier openen' afbreekt...
    En je vervolgens gefrustreerd met een mes 'probeert' om die verpakking nog enigzins netjes open te krijgen, zodat je hem ook nog dicht kunt doen. Met de nadruk op probeert.....

Tika86, Jezz84 en mama en zoon vinden dit leuk.
  2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat het liedje van de Intense vla Mona reclame al 4 dagen in mijn hoofd zit... vla vla vla vlaaaaa...
    En dat ik toen een pak zeezout karamel heb gekocht. En dat die nu op is. :(

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Volwassenen die op de stoep fietsen en op de stoep blijven fietsen als er een voetganger loopt.

Ik ga dus echt niet aan de kant met mijn hond. Ze stappen eerst maar netjes af. Kan me er echt boos over maken.

Kinderen vind ik een heel ander verhaal. Dan ga ik wel aan de kant. Die mogen het ook nog gewoon.

Ik vind het zo onfatsoenlijk als volwassenen blijven fietsen als ze langs een voetganger willen.

4. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    Ik vind de jumbo reclame met dat stomme lied 'o wat is het leven fijn als de zon schijnt' heel irritant.

jt82, In your eyes, Keiblij en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43

Hier een wielrenner die op de stoep voorbij racete en bijna mijn kat platreed.
    De volgende keer duw ik een tak tussen de spaken. Hopelijk gaat ie lekker hard onderuit.

Hommeltje, Beertje8 en bosi333 vinden dit leuk.
  6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dit, ik gruwel echt van andermans kinderen.. Er zijn wel uitzonderingen hoor daar niet van..

Ik hou er ook niet van wanneer moeders hun eigen kinderen niet disciplineren en iemand anders erachter aan laten rennen.

En het woord stoer, daar gaat mijn haar echt van overeind staan.

Hommeltje vindt dit leuk.
  7. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    In vind het stom dat er in mijn schoonmaakdoekjes nooit chloor vlekken komen en in mijn kleding wel :mad:

2littlemonkeys en MaMa vinden dit leuk.
  8. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Broeken die na een half uur dragen van je kont afzakken(besef me nu pas waarom ik deze broek niet meer aan doe).

9. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Dat doe ik ook. Ik sta me echt op te vreten als iemand eerst alle boodschappen volgens een heel stramien in drie verschillende tassen staat in te pakken en na afloop ineens bedenkt dat er nog betaald moet worden. Na een hevige zoektocht komt de portemonnee eindelijk boven water, dan moet er eerst nog gekeken worden hoeveel het eigenlijk was en dan begint de zoektocht naar het pasje of het contante geld. Echt, als ik de winkel uitloop ben ik vijf jaar ouder, vreselijk!

Hommeltje vindt dit leuk.
  10. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Dat dit lange weekend weer zoef voorbij is gegaan

11. Manque

Manque Niet meer actief

Dat ik al veel te lang ziek ben en het begint mijn man op te breken.

12. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Dat je niet iedereen aardig en leuk etc vindt, logisch. Maar een hekel hebben ( gruwelen) van andermans kinderen, mensen in het algemeen die je niet kent? Hoezo dan? Wat hebben ze jou misdaan, of vind je jezelf ( en jouw kinderen) meer waard /beter dan anderen, vind je anderen te min?

Als ik hier alleen al op het forum( voor mezelf sprekend dan) merk hoe je mee kunt leven met anderen als zij net een kind hebben gekregen, of zwanger zijn na zoveel pogingen, of in het vreselijke geval van een kind verliezen.. hoe je dan zelfs mee kunt leven met mensen die je niet of nauwelijks kent.
    Ik snap het echt echt niet als je gruwelt van andermans kinderen terwijl ze niets hebben misdaan en gewoon evenveel recht hebben op een leven.:[

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een stom lied op de radio dat continu wordt gedraaid. Met een ronduit vunzige tekst die misschien sexy kon zijn als de zanger niet zou kwelen 'ik ben een puppy' en dit geluid zou maken: 'oink oink'. Wat ben je dan, een big??

mama en zoon vindt dit leuk.
  14. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Ik erger me hier totaaal niet aan. Iedereen leeft zo gehaast hier!! Laat iemand toch lekker zn boodschappen rustig inpakken. Dan maar 2 min later thuis ?

Ik voel me altijd zo gestrest bij de loopband. Waarom? Voor de mensen achter mij, zodat zij zsm aan de beurt zijn. Eigenlijk belachelijk.

jt82, Lenaroos, Tranquila en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nou ik ook niet. Erger me juist aan de mensen die staan te zuchten als ze even in de rij moeten staan.

2littlemonkeys, Tranquila, Wenda en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik woon in Leeuwarden in een buitenwijk daarvan.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.323
    113
    kinderen tot een jaar of 6 wel, maar daarna ga ik echt niet meer voor ze aan de kant. Volwassenen zie ik het hier nooit doen, alleen de folderbezorger ;)

citroenrasp vindt dit leuk.
  18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.323
    113
    hm bij de eerste keer van mn hand gelikt * veel spuitmelk* maar vond het echt niet lekker. Maar gelukkig hoef ik overtollige gekolfde melk ook niet weg te gooien, heb er 3 die erom vechten :D

Betsy vindt dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.385
    17.323
    113
    vreselijk! Hier is 7.15 eigenlijk pas echt vanaf september. De oudste 2 konden erg goed uitslapen als baby/peuter

20. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina