Wat vind jij stom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Dat mijn man de verkeerde luiers heeft meegenomen. Hoe kan het dat hij de maten van de kinderen niet weet? En dan wordt hij boos op mij omdat mijn gedetailleerde appje welke maat en welk merk niet duidelijk genoeg was.:rolleyes::|

Nescio, Wenda, Victoria30 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    Migraine aanvallen

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Collega's. Ja weer..

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Spinnen in het hoekje van m'n slaapkamer.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Dat ik er vannacht weer 4 keer uit moest voor de kinderen. Het zou wel erg lekker zijn om weer een keer een nacht door te kunnen slapen

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mensen die je ergens op aanspreken en dan starten met:
    "Ik heb even een tip voor je...."

7. Silver lining

Silver lining Niet meer actief

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mensen in de supermarkt die ongeveer tegen je mandje aan gaan staan als je je spullen op de band aan het zetten bent. Kwam telkens bijna tegen haar aan.

Een taxibusje die bijna een man aanrijdt (voorrangsweg met van 2 kanten fietsers), dat gaat net goed en blijkbaar is hij zo opgelucht dat hij niet verder kijkt en mij bijna aanrijdt :mad:

9. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Wat ik echt STOM vind is dat gezeik met de bussen. Altijd te laat waardoor ik weer lang moet wachten. Doe gewoon 1,5 uur over 10 km. Ja,te moe om te fietsen en geen rijbewijs

10. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Dat er nog geen korting is op de kleertjes die ik wil kopen

Zonnestralen vindt dit leuk.
  11. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ik vind het stom dat mijn lieve opa een herseninfarct heeft gehad afgelopen dinsdag:(
    En ik vind het ook stom dat ik zometeen naar de kaakchirurg moet:cry: (ik bang voor de tandarts/kaakchirurg)

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.392
    17.333
    113
    Dat ze (tuin)tegels per m2 zetten bij de prijs. Ik wil gewoon stuksprijs weten zodat ik weet hoeveel ik moet betalen.
    €15,-/m2 tegels van 0.60x0.60. Pad van 1.20x6.... dat is 20 tegels die ik dan nodig heb maar hoeveel m2? Alleen daarvoor al zou je 0.50x0.50 opzoeken o_O

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Dat ik net mijn zoontje een fruithapje van aardbeien en bosbes heb gegeven en zijn hagelwitte romper helemaal schoon is gebleven. Was zelfs een beetje trots op mezelf. :D
    Zet het bakje op tafel, draai me om en gooi zo het bakje, waar nog een goed laagje inzat, zo over het vloerkleed :rolleyes::cry:

2augustus1992 vindt dit leuk.
  14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Dat mijn zoon nog 1 ruimtevaartplaatje mist om zijn boek compleet te maken maar ik er nog niet in geslaagd ben deze te vinden.

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat ik 6 broeken heb gekocht en er 3 geretourneerd heb bij Wehkamp en geen geld terug kreeg. En dat zij zeiden dat ik het op afbetaling heb gekocht terwijl ik met ideal heb betaald en zelfs het afschrift nog heb. Nu zeggen ze dat ik niks meer hoef terug te betalen voor de afbetaling en dat mijn saldo op nul staat,

MAAR IK HEB NIET OP AFBETALING GEKOCHT EN ER IS GEWOON 210 EURO VIA IDEAL BETAALD EN DE HET BEDRAG VAN DE GERETOURNEERDE BROEKEN WILDE IK GRAAG VOOR HET WEEKEND TERUG WANT HET IS ALWEER 2,5 WEEK GELEDEN EN IK BEN BLUT EN HET GELD VAN MIJN SPAARREKENING IS ER NIET VOOR HET WEEKEND OMDAT DAT EEN ANDERE BANK IS EN NU MOET IK VAN DE GEZAMEnLIJKE REKENING GELD HALEN ALS IK IETS WIL DOEN/KOPEN

16. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind heel veel liedjes op de radio stom. En ik vind het zomerprogramma wat ze nu 's ochtends hebben ook ruk. Moet vast nog 'groeien', maar heb het al een paar keer uitgezet.

Zo hadden ze een thema 'katten' afgelopen dinsdag. Dus alles over liedjes met/over katten, en luisteraars die belden met verhalen over katten. Ze lieten dus elke keer miauwen horen. En niet een of twee keer, nee, MINUTENLANG.
    Dan denk ik: snap je niet hoe mensen dit horen op de radio? Snap je niet hoe radio werkt?

17. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha ja dat is echt stom! Zulke dingen overkomen mij ook altijd. Of dat hij tijdens de laatste hap niest en ik helemaal onder zit.

18. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.203
    1.056
    113
    Vrouw
    Dat mijn man gisteren met boodschappen doen de groenten voor avndaag is vergeten. Nu moet ik dus met 2 zieke kinderen groenten gaan halen. Zucht.
    Of een dagje geen groenten eten :rolleyes:

19. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mensen die altijd alleen maar over zichzelf praten. Bij alles dat je zegt komt er een verhaal over hun eigen ervaringen met iets. Sommige mensen zijn enorm goed in zichzelf altijd in de schijnwerpers te zetten en nooit luisteren of belangstelling hebben voor de ander.

Mensen die alleen "postvak UIT" hebben, zeg maar ;)

Nog buiten het feit dat ik mijn eigen verhalen vaak niet eens interessant vind om overal rond te strooien, vind ik het ook onbeschoft, mn als iemand zijn ei kwijt moet en een ander draait het naar zichzelf toe.

Ook:
    - belletjestrekkers als onze zoon net op bed ligt
    - mijn ouders en zus die ALTIJD in de gezinsapp beginnen te appen na 23u 's avonds als ik al probeer te slapen (dat irritante knipperlichtje)
    - wachten in de rij AAAAAAHHH enorme hekel aan!
    - en ik vind gebroken nachten stom, maar die horen nu eenmaal bij een klein kind hebben :p

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Welke moet je nog? Kijk ik even.

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina