Dat mijn opa vandaag van het ziekenhuis naar het revalidatiecentrum is gegaan is niet stom. Maar als het ziekenhuis vervolgens een taxi besteld, er geen busje komt maar een gewone auto, wat dus niet wil met opa in een rolstoel, en mijn opa vervolgens een half uur langer moet wachten terwijl dat super vermoeiend is dat vind ik super stom! En bij het revalidatiecentrum is geen receptie, dus je wordt netjes voor de deur afgezet. Hoe moet mijn opa van 91 dan binnen komen? Gelukkig was mijn zusje er al maar het is te schandalig voor woorden
Is mijn moeder vorige week ook overkomen. Enorm zwak en net geopereerd heeft ze 1,5 uur! In een rolstoel gezeten, terwijl ze eigenlijk moest liggen. Reden, de verpleging was vergeten een taxi te bellen.
Bedankt voor jullie vragen. 2 quoten gaat niet zo makkelijk mobiel. Na zoeken heb ik net gehoord dat iemand in de buurt het missende plaatje heeft.
Dat mijn vriend constant naar een ander locatie gestuurd word voor zijn werk. Hij dit niet op de scooter kan doen want die locatie is te ver daarvoor en hij moet om 05:30 beginnen... De planning dondersgoed weet dat ik bijna weer ga werken en regelmatig zelf de auto nodig heb en ze tegen hem zeggen dat IK maar vrij moet nemen als hij naar die andere locatie moet... Dikke koekoek! En nu moet ie dus eerst met de scooter naar zijn standaard locatie om vanuit daar de leenauto van het werk te pakken en die elke middag eerst weer moet terug brengen want die auto mag niet mee naar huis. Of hij moest maar een 2 auto gaan aanschaffen, die we dus voor mijn verlof de deur hebben uitgedaan want hij zou een vaste locatie krijgen. Ik word er inmiddels echt doodmoe van. Zeker omdat mijn vriend dit al meerdere keren heeft aangekaart en ze zeggen dat ze het gaan veranderen en er andere mensen heen gaan maar puntje bij paaltje moet hij er weer heen en dat kan dan natuurlijk absoluut niet meer veranderd worden...
Dat pannenkoeken bakken altijd een uurtje duurt hier.. en het is al zo warm! Maar de beloning mag er zeker wezen
Dat mijn man wil binnen zitten terwijl het buiten veel lekkerder is. Dat de wifi het slecht doet buiten
Dat mijn dochter die vandaag haar 5e verjaardag vierde, een speeltentje kreeg voor vanaf 18 maanden. Ik snap dat niet hoor, die mensen hebben nota bene zelf 3 kinderen. Het staat er zowat met koeienletters op. Zelfs op het plaatje een kindje van nog geen 2 te zien. Zou het een doorgevertje uit de kast geweest zijn?
Ik vind het stom dat mijn zoon elke dag tussen 5 en 6 uur wakker is. Want het is al licht... Nu heb ik een slaaptrainer gekocht, in de hoop dat 'ie wat langer in bed blijft (6.45) maar nee, mijn lieve zoon vind het helaas helemaal niet boeiend.
dat ik gewoon rustig achter mijn laptopje zit en dat het zweet van m'n hoofd gutst.. dat de site van de jumbo overbelast en dat ik dus geen boodschappen kan bestellen..
Dat mijn dochter na een leuk kinderfeestje een zakje snoep meekreeg waarin alleen maar bedorven snoep zat. Niet alleen buiten de datum, maar echt met groene schimmel erop! Ze had er al zo'n gummibeer uitgevist voor onderweg, gelukkig zag die er nog goed uit. De rest heb ik zo in de vuilnisbak gekieperd. Zouden jullie dit laten weten aan de ouders? Dat zijn toch van die zakjes die je zelf samenstelt? Lag dit eerst vier maanden in de kelder ofzo?