Bordjes en stickers op auto's met Baby on board. Alsof mensen je dan niet zullen aanrijden of dat dat extra privileges in het verkeer geeft? (Ik weet het, het zijn er veel, dus ik hoor ook graag van degene die ze wel hebben waarom je ze hebt )
Vooral uit trots. Ik heb een newborn en ik schreeuw het van de daken. Beetje als al die baby versiering na de geboorte.
Dat je je haar mooi naar achter hebt gedaan (in een staart, vlecht of opgestoken) maar je een heel stuk met wind in je rug loopt. Dan waait de wind zo tegen de haarrichting van je kapsel in, onwijs irritant.
Dat ik net 10 minuten ben bezig geweest om 2 staartjes te maken bij mijn dochter. Het ontzettend netjes zat (ze heeft ongelijk haar) En madam ze er gelijk uitgetrokken heeft toen ik even niet opletten
De 33 graden die het nu alweer is. Ja ik weet het, er wordt veel gezeken op het weer maar hier is het nu al 4 dagen tot 23 uur s avonds 30 graden. Gewoon geen kans om af te koelen dus.
Jeuk op je rug. En dan precies op dat plekje waar je niet bij kan. En dat je dan met een soeplepel probeert op je rug te krabben. En dat er dan ineens iemand via je keukenraam naar binnen kijkt...
Dat lingerie-zaken denken dat iemand met een grote cup-maat multimiljonair is of genoegen neemt met verijdelde voedingsbh's. Mooi + comfort + betaalbaar = onmogelijk
jeetje was moet dat heftig voor jullie zijn. Dan heb je nooit even tijd voor jezelf. En een logeerhuis ofzo is ook heen optie? Ik neem aan dat jullie alle mogelijkheden al kennen. Petje af hoor.
Ik ook destijds, maar ik hoopte ook dat mensen het dan zagen met parkeren en een beetje ruimte over zouden laten zodat ik de maxicosi nog in de auto kon zetten Dat is dus nog iets wat ik stom vond: mensen die hun auto heel dicht op jouw auto zetten zodat je er zelf nauwelijks nog in kon, laat staan je baby in de maxicosi leggen.
Die hadden ze verrassend genoeg wel! (Livera) ik kreeg juist te horen dat de grotere cups maar tot omvang 80 gingen, ik moest een 85 hebben
Die beha's vind ik ook stom ja. €90 voor 1 voedingsbeha :/ daar wil ik normaal complete set kleren voor hebben en nou alleen zo'n stomvervelend ding wat "niemand" ziet
Eens met de bh's. Ook 65 f. Duuuure grap. Wat ik niet leuk vind. Nu met dit weer een schimmelinfectie down under
Dat het hier is om kapot te gaan qua weer. 35 graden. En dat het onweer dus niet over Eindhoven komt.
Dat de supermarkt altijd net die producten uit het assortiment haalt, die ik lekker vind.En dat dat ook zomaar van de één op de andere week gebeurt en ik dan loop te zoeken naar die producten, zonder resultaat natuurlijk.