Wat vind jij stom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dufel, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dat ja!
    Je weet toch dat twee vriendjes geen goed idee is. Doe het gewoon niet.. neee neeeheee!

Of bij shopaholic kan ik me zo ergeren.. mens houd die knip dicht, grow up!

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Misschien had ik die laatste vraag verkeerd verstaan :p

Ik heb dus ook altijd een systeem in de supermarkt. Juist om het hele ik-heb-allemaal-breekbare-dingen-die-niet-onderop-mogen-maar-ik-krijg-stress-bij-de-kassa-gebeuren te voorkomen.
    Maar als ik dan boodschappen doet met mijn man sta ik als een soort van generaal hysterisch te blèren bij de kassa: "Neehee eerst de zware dingen, niet die koekjes.....!"
    Dat vind ik ook best stom ;)

Marchella en Hopsatee vinden dit leuk.
  3. Betsy

Betsy Niet meer actief

'Domme blondjes' in films.... Zucht...
    (Zei ze met haar blonde haren ;) )

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Als de mevrouw van de kassa dat band verdeel ding heel hard opzij schuift na het afrekenen als ik nog niet klaar ben met inpakken en ze daardoor mijn koekjes of chips plet!!!

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Vroeg op staan na het weekend

Een geweldig boek vinden met een gigantische cliffhanger en dan een jaar moeten wachten op het volgende deel

Kortzichtigheid

Onzinruzies tussen de kinderen: "mijn zus heeft een grotere vlok op haar boterham dan ik!" "Ik wil de banaan met de minion-sticker!" "Ze kijkt naar mij!"

Huishoudelijke taken

Superjollie vindt dit leuk.
  6. Bones

Bones Actief lid

12 jun 2015
    281
    80
    28
    Dat alle bejaarden op mijn vrije zaterdag of dondersagavond boodschappen gaan doen of gaan winkelen. Die mensen schieten nooit op. Zij hebben de hele week de tijd maar nee ze moeten op mijn vrije dag gaan winkelen

Hommeltje, elsie89, mama en zoon en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Het zoeken naar een parkeerplekje in de stad als het heel druk is... En nadat je dan eindelijk een plekje denkt te hebben gevonden erachter komen dat het net niet gaat passen omdat de auto naast je het nodig vond om z'n auto NET buiten het vak te parkeren... GRUWEL! :confused:

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind wachten stom.

9. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Dan zou ik een nieuw pak koekjes of chips willen, zij hebben het kapot gemaakt

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh en stipt op nummer één; gierige mensen!

Noorie vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind moeders die met een kind voor me fietsen stom, zo'n kind op zo'n klein 12 inch fietsje die de benen uit zijn lijf fietst en alle kanten opschiet. Zet of dat kind achterop, ga lopen of laat hem op de stoep fietsen, verzin iets maar val vooral mij niet lastig en andere weggebruikers.

Ik vind het stom dat zonnebrand altijd plakt (ik vind het zo ontzettend goor)

Ik vind pubers doorgaans ontzettend stom ( ik heb er zelf 2), denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar komt doorgaans alleen maar de groots mogelijke onzin uit hun mond.

Ik vind de moeders op school stom die het altijd nodig vinden om de leerkracht bij de deur lastig te vallen met één of ander zeikverhaal terwijl er 10 kinderen staan te wachten die naar binnen moeten en ook dat er nog ouders zijn die op tijd bij een werkgever moeten zijn.

Ik vind het stom dat er met je leukste kleding altijd iets gebeurd. Een vlek die er nooit meer uitgaat of ergens blijven haken met als gevolg een winkelhaak in je kleding.

Ook vind ik het stom dat het continue rooster hier op school nog steeds geen doorgang krijgt. Eindeloze enquetes zijn er ingevulde en 75% van de groep 1,2,3 ouders zijn voor maar nee hoor er zijn nog wat haken en ogen en nu wordt het gewoon weer even een heel schooljaar verschoven.

Kortom ik vind heel veel stom.

Marchella vindt dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Maar ik begin ook met inpakken want anders kan de volgende zijn boodschappen niet kwijt. Lijkt me vrij logisch.

13. DastyQueen

Heb ik laatst na jaren irritatie ook gezegt! Moet bekennen dat ze bij mij nu voorzichtiger is met het opzij schuiven van de boodschappen ;)

14. DastyQueen

Dat doe ik weleens als de mevrouw van de kassa mijn boodschappen er met een bloedgang doorheen gooit en ik ze nooit normaal in kan pakken (en ze daarna met dat verdeelding mijn boodschappen plet). Ik heb weleens het idee dat ze het expres doet om te pesten. Dan pak ik dus expres mijn boodschappen langzaam in om daarna pas te betalen :) haha lekker dwars :p

15. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, ik zie het al zo voor me:p Ik ga in het vervolg ook gewoon maar eerst de zware dingen op de band zetten dan. Misschien helpt dat haha. Mijn vriend doet dat altijd wel en ik probeer het, maar ik voel me altijd zo opgejaagd als de cassiere al is begonnen met scannen..

16. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Die handdoekjes haal ik gewoon weg. Toedeloe hoor, als je niet daadwerkelijk komt liggen dan heb je ook geen recht op een ligbed.

Ik heb ook een hekel aan gezinnen met kinderen die dan voor elk gezinslid een ligbed confisqueren terwijl de kinderen de hele f*cking dag in het zwembad liggen en misschien 10 minuten op een dag van het ligbed gebruik maken.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat ik waarschijnlijk mijn baan kwijt ben doordat ze hebben besloten om 200 filialen te sluiten (waar zou ik werken:rolleyes:)

Dat mijn dochter altijd verkouden word zodra het beter weer is.

De lidl band ook ja. Krijg daar zo een opgejaagd gevoel van.

18. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik ook hoor! Ik ga er niet bij staan kijken. Maar je kunt het inpakken wel even onderbreken om te betalen om vervolgens verder te gaan.
    Dan kan de caissière een begin maken aan het scannen van de volgende boodschappen.

gitta, Hommeltje en 2augustus1992 vinden dit leuk.
  19. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

-Updates van Samsung op mijn telefoon die niet werken.
    - Iemand naast me in de bus als er nog plek is. Ik heb zowieso een hekel aan mensen naast me.
    - Dat ik het snoepen niet kan laten en me dan weer schuldig voel
    - Dat mijn kat is overleden in september en ik me ook schuldig voel om alles wat ik verkeerd heb gedaan in haar leven Dat is best een issue eigenlijk.
    -Man die heel lief is maar wel enorm veel spullen heeft waar ik kneitergek van word. En dat ie veel winden laat omdat hij PDS heeft. Voel me nu al schuldig nu ik dit schrijf maar vind het zo vies..

20. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Wat ik stom vind;

Op tv
    Hoor je steeds dat je moet bewegen en gezond moet eten
    2 ons groente en twee stuks fruit.
    Maar als je dan naar de winkel gaat alle groente en fruit onbetaalbaar zijn.

- mensen die op de stoep fietsen en dat jij met je zware tas opzij moet
    Springen.En een grote mond krijgt als je er wat van zegt

- wenskaarten die je niet normaal in een envelop krijgt.

-pleisters die niet blijven zitten.
    Of gewoon niet plakken.

-Het huishouden dat elke dag terug komt zucht.

-Heel vaak in de avond pas de zon gaat schijnen.

Enz enz

mama en zoon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina