Ja ik heb er een tot volle tevredenheid gebruikt Als je hem als activiteitentracker wilt gebruiken is hij erg duidelijk.
Hier ook de charge 2 er zijn leuke leren bandjes voor te bestellen via alie. Super tevreden over en krijg regelmatig complimenten over het design. Draag er een bruin leren bandje bij
Hier ook een maar na een week gebruik ligt hij hier niks te doen eigenlijk tis wel grappig. Maar niet boeiend.
Ik hoop vooral dat het me wat helpt om straks na de bevalling weer wat fitter te worden. Je kunt toch ook een doel instellen ? Ik hoop dat het wat motiveert om bv s'avonds nog even een stuk te gaan wandelen om mn doel te halen.
Ik heb zelf geen FitBit maar een Apple Watch. Maar daar zit ook een activiteiten tracker op. Dus in die zin daar wel ervaringen mee. Ik moet zeggen dat ik het echt super fijn vind om mijn activiteit te kunnen meten en bijhouden. Zo zie je precies terug hoeveel je hebt gelopen, gestaan en gesport. Allemaal in mooie grafiekjes en met je hartslag ook. Op de kaart zie je ook hoe snel je gerent/gefietst/gelopen hebt. Heel leuk allemaal. Nu kun je op de Apple Watch doelen stellen in de vorm van ringen die je vol moet maken. Als de ring helemaal vol is heb je het doel behaald. Ik neem aan dat FitBit iets vergelijkbaars heeft. En ik ben daar heel blij mee want het motiveert echt om meer te bewegen! Soms zit ik bijv net niet aan de 30 minuten sporten als ik iets te weinig gefietst heb. Dan rij ik nog een blokje extra om die ring vol te krijgen. En als ik een dag niet ga fietsen omdat ik met de auto ga. Dan bedenk ik al wanneer ik even 30 minuten kan rennen of wandelen om die ring maar vol te krijgen. Ik ben sinds aanschaf al 6 kilo af gevallen (in 2 maanden tijd) terwijl ik hem niet met dat doel gekocht had.
Ja ik. Na een week weer retour naar bol.com. ik heb em gekocht voor de stappenteller maar kreeg 's morgens al 1000 stappen door tanden poetsen en aankleden. Ook autorijden is goed voor 100 stappen. Dat is mij niet betrouwbaar genoeg. Ik had fitbit charge.
Heb de fitbit charge 2 rosé goud Heel blij mee! Stappen tellen is m.i wel nauwkeurig, met bv tanden poetsen of auto rijden gebeurt hier niks. Leuk om inzicht te hebben in je activiteit en slaappatroon
Ik heb een gouden Samsung Gear s2 horloge! Superblij mee. Hij is prachtig en lijkt net een normaal horloge en houdt alles bij! Hartslag, stappen, calorien etc. Daarnaast zie ik al mijn appjes, mailtjes etc en weet ik of het de moeite is mijn telefoon te pakken. Ik had hem nooit gemist maar kan nu niet meer zonder!