Nou dat is dus mijn grootste min punt en ik hoor er verdere niemand over. Zelfs als mijn kids bij het zindelijk worden in hun broek plassen overdag en ik krijg ern nat zakje mee van de opvang aan het einde van de dag krijg je de Geurse soms al niet meer uit de kleding. Dus deze kuiers moet je dan dagelijk wassen. Ik zie daar niet de gun nog milieubesparing van
Poep valt echt mee hoor. Moet wel zeggen dat wij pas rond 8 mnd begonnen zijn met wb. Je gebruikt dan inlegvelletjes die je gewoon weggooit in het toilet. Als het wat dunner is moet je het idd een beetje uitspoelen, ik heb daar niet zoveel moeite mee. In de wasmachine was je eerst met voorwas en dan hoofdwas, en dan stinkt het echt niet meer hoor . Ik waste luiers idd ook apart.
Ik was ook iemand die dacht, mij niet gezien. Tot ik me erin verdiepte. Mijn jongste heb ik in wasbare luiers en ik wil niet meer anders. Praktisch: all in one systeem met klittenband, super simpel, snel, man en grootouders kunnen het ook, inlegger die je weggooit. In de vuilnisbak op de kamer een uitneembare waszak. Die gaat elke twee dagen op het hygiene programma de was in. Super schoon, je ruikt nooit iets, je raakt geen poep aan (niet meer dan bij wegwerp). Voordelen: inclusief wassen is het goedkoper en beter voor het milieu. De luieruitslag was eindelijk weg. Mijn buikslapende jongen wordt eindelijk in een droog bed wakker 's ochtends.