ik ervaar het als positief maar kan nou niet zeggen dat ik het zwanger zijn op zich zal gaan missen ik zal erg blij zijn als ik mijn kleintjes vast kan houden
Leuk, maar ik zou het straks ook niet missen heb ik voor gekozen, want...ik vnid het best wel zwaar al die kwaaltjes, bah! Maar er zouden echt meiden zijn zonder ergens last van te hebben. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook haast nergens last van, maar nu wel! Groetjes Anna
Ik vind mijn zwangerschap nog steeds een groot wonder met hier en daar wat minder fijne bijkomstigheden... Ik heb dus gekozen voor anders nl. De gebrekken die ik nu heb zal ik niet missen, de aanwezigheid van de kleine die zich vaak laat voelen in mijn buik echter wel... Ik vind het zon fijn gevoel smorgens als ik wakker word en ze ffkes op haar manier een goedemorgen mamma schop geeft.
Ik ervaar t leuk maar zal t straks niet missen , echter wel t leven in me buik en de schopjes van ons kleine meisje....maar dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb zoveel kwaaltjes en ik heb t heel zwaar vooral de laaste loodjes. Maar ik kan echt niet wachten tot ik ons kleine meisje in me armen heb liggen en iedere dag van haar in het echt kan genieten. Liefs Lieverdje
Ik vind het tot nu toe nog geweldig, geniet er echt enorm van, nou weet ik natuurlijk niet hoe het over een aantal weken is... Mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf het begin tot het eind als geweldig ervaren, had minimale klachten en de bevalling was goed te doen.
Nou op dit moment kan ik er nog steeds niet echt van genieten. Steeds weer wat andere kwaaltjes en ik heb voor de zwangerschap al van meerdere dingen last gehad. Het valt me dus zeker zwaar. Hoop er binnenkort wat meer van te kunnen genieten. Maar voorlopig zeg ik (nu nog) geen tweede keer voor mij. Maar ach ik ben nog niet op de helft dus kan allemaal nog goed komen. Liefs Marian
Eigenlijk vind ik het een grote attractie. Een achtbaan die maar doorgaat. Soms eng, soms geweldig, soms onzeker maar boven alles een geweldige ervaring. Nu ben ik het ook nog niet zat, heb niet erg veel kwaaltjes. Kan mij voorstellen dat het wel steeds zwaarder wordt en ik er dan anders over zou denken. Maar tot nu toe denk ik, das best voor herhaling vatbaar (nu die bevalling nog ben benieuwd hoe ik er daarna over denk).