Oh... Wat een schatje! "Ik vind je hoofd leuk, de manier waarop je denkt. En je ogen, je lach, je sproetjes, je haar, en je glimmende wangen als je lacht. Oh, en je tiet'n natuurlijk!" *zucht!* Belle, verliefd.
hahahaha wat een topic is dit! Nou ik ook maar gevraagd, kan natuurlijk niet achterblijven! Mijn billen en benen dus! Enne...of ik nog meer wilde weten..
hihihihi weten jullie wat die maloot van mij zegt? MIJN HAREN! Heb me even helemaal scheef gelachen! Ik zeg en bedankt! bedankt voor de belediging! ja zegt ie; die zjin toch mooi en lang! wahahaha mannen! stiekum komt ie me nu melden dat me ogen mooi zijn! hahaha en me tieties groot mwahahahahahaha mannen!
de mijne zei als eerste toen ik dit aan m vroeg: je dikke teen later zei ie : je karakter, maar meer op de manier zo van "dat wil je toch horen?" dus eigenlijk weet ik het nou nog niet... :x
"Wat ik het allermooist van jou vind", zei hij, "is Jamie. En verder vind ik alles aan jou mooi....." Soms issie best wel heel lief..
we hebben het er van het weekeinde nog over gehad. hij wilt me niet veranderen want hij vind me mooi zoals ik ben en dat wilt ie zo houden. Zelfs dat kilotje teveel hoeft niet weg want waar die veel van hou wil ie veel van hebben haha
Nou, die kilootjes teveel mag ik van mijn vriend wel kwijtraken. Die heeft echt niet zo iets van hoe meer hoe beter. Wat ie mooi aan mij vindt is mijn mond, mn gezicht en daarna eigenlijk alles. Het allermooiste vind ie dat we zo goed passen samen. Schatje he?
heb hem net maar even gebeld om te vragen wat tie nu mooi vindt aan me... mijn persoonlijkheid en karakter zei hij dus het totaal plaatje.... oh vroeg ik beetje beledigd, dus niet net zoals al die mannen mijn boebies? ja tuurlijk zei hij maar mijn collega`s luisteren mee....hahahahahah lieffie toch?
Voor de zekerheid vanmorgen nog maar even nagevraagd of wat ik hier eerder heb getypt nog steeds klopt. Als allereerste noemde hij mijn buik. OK, heel lief maar die is tijdelijk. Nou, je benen vind ik ook wel mooi. Tjongejonge, het enthousiasme spatte ervan af. Ik hou het er maar op dat hij net wakker was en gisteren ziek is geweest met veel hoofdpijn en overgeven......
ohhh er kwam toch nog een toevoeging.... Hij zei 'als ik specifiek iets moet noemen dan je uitstraling en hoe je bent'. Vervolgens deed ie zoiets als een aapje die z'n nootjes oppeuzelt na
Heb het net ook even gevraagd. Hij zegt: je kan beter vragen wat ik niet mooi aan je vind! Nou vriend, wat vind je dan niet mooi aan me? En toen kon hij niets bedenken . Na veel aandringen zei hij: je hebt een lekker lichaam!
nou heb het mn mannetje ook maar ff gevraagt, hij schreeuwde zowat juhh tietuhh echte he...mannen...... Vroeg na 5 min maar weer en voor de rest, het totaal plaatje, gewoon alles waar ik verliefd op ben geworden, en dat zei die met twinkels in zn ogen ach soms zijn mannen wel errug lief!