super paper mario voor de WII

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ok OK, geef het op, ben nu al weken aan het zoeken naar de ingang van level 3! Volgens mijn hint is het buiten flipland. Maar kan het gewoon echt niet vinden.
    Vind het zo jammer, want daardoor kan ik mijn spelletje niet verder spelen! En vind het zo een leuk spel!

Wie o wie heeft super mario paper ook? En kan me even vertellen waar de ingang zit van level 3!
    Eventueel via PB!

thx kus miek

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Welk land is dat? Omschrijf 'm eens, misschien dat ik het weet... Ik heb hem al een paar keer uitgespeeld maar heb het spel hier nu niet meer liggen :x

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oeh dat is een moeilijk spel!
    heb hem al een jaar geleden uitgespeeld dus ik kan je zo niet helpen, maar googlen op walkthrough doet een hoop! succes!

(ps, paper mario 64 en gamecube zijn ook megaleuk! mocht je ooit nog een nieuw spel zoeken ;) )

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    heb via internet info gevonden en heb zo de ingang naar chapter 3 gevonden, dus kan weer spelen! Vind het spel opzich niet extreem moeilijk, maar vind het irritant dat je in basis flipland steeds de ingang naar nieuwe chapters moet zoeken! Maar kan nu weer in iedergeval 3 levels spelen tot ik weer een nieuwe ingang moet zoeken!

In ieder geval bedankt voor de reacties!

kus miek

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ohw, ik wil ook een Wii! :D

(komt eraan! ;) )

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ah die ben ik ook al een tijdje aan het spelen...zit op dit moment in 3-3 vast kan de eindbaas niet verslaan..zo frustrerend :D

dit is een leuke site als je ergens vast inzit loodsen zij je erdoor ;)

http://guides.ign.com/guides/853822/page_12.html

7. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0

Deel Deze Pagina