Wat vinden de mannen er eigenlijk van?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos24

Roos24 Lid

12 aug 2006
    10
    0
    0
    Spijkenisse
    Grappig zeg, dit onderwerp!! Ik vroeg me eigenlijk ook af of alle mannen zo reageren. Mijn vriend wil ook heel erg graag, maar als ik me druk maak en zeg dat het maar niet wil lukken. Dan zegt hij: "je moet je niet zo druk maken, als het komt dan komt het" Het lijkt inderdaad alsof hij zich er niet mee bezig houdt. Maar als ik zoals nu een opgezette buik heb, dan is hij degene die zegt dat we maar een test moeten gaan halen. Terwijl ik er nu liever een tijdje mee wacht. Ik zit nu in de vijfde ronde en ik begin die teleurstelling een beetje zat te worden!

2. Junto

Junto Lid

12 aug 2006
    7
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het duurde sowieso erg lang voordat mijn vriend 'toestemming' gaf om te stoppen met de pil (tsja, moet je toch samen besluiten) Ik vond (en vind) het retespannend omdat we het nu voor het echie doen, maar vriendlief is daar heel erg nuchter onder. Toen ik na het stoppen voor de tweede keer ongesteld moest worden, dacht ik dat ik over tijd was. Wij waren al volop aan het fantaseren tot ik tot de conclusie kwam dat ik niet goed geteld had en dus ipv over tijd was, een week te vroeg was *oeps*. Grote teleurstelling dus, het deed me wel goed om te merken dat vriendlief ook heel teleurgesteld was, daaruit blijkt dat hij het toch ook wel heel graag wilt.

Nu is hij overigens weer de nuchterheid zelve en merkt bij elke baby-opmerking van mijn kant op dat ik er ook niet zoveel mee bezig moet zijn. Tsja, het blijft een man... ;)

Deel Deze Pagina