babyzwemmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    doen jullie aan babyzwemmen? het lijkt mij zo leukl, maar je hoort ook de laatste tijd steeds vaker dat het niet goed zou zijn voor de longetjes...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dit nagevraagd op t cb, maar hun raadden t af om t bij 6 weekjes al te gaan doen. Vanaf 3 maanden ofzo kon wel.

3. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Mijn kleintje heeft na de geboorte met een longonsteking in het ziekenhuis gelegen. Dat ik daarna voor controle moest heb ik aan de kinderarts gevraagd, of we mochten babyzwemmen. Zij vond het geen probleem, het is goed voor het ouder-kind contact. Dus wij zijn ook al een paar keer lekker met de kleine in het bad geweest.

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    heb er nog niets van gehoord.
    Hier mag je zwemmen vanaf 6mnd, dus dan gaan we ook.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze raden aan om tewachten tot na de 1e enting, Iman was 9 weken toen ik ging babyzwemmen met haar.

6. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Hier bij ons is het ook pas met zes maanden ivm infectiegevaar. Ik ben vanmorgen voor de eerste keer geweest. Hier heet het trouwens knuffelzwemmen alleen de naam is al heel aandoenlijk.

We vonden het samen heel erg leuk. Oefeningen doen en zingen, heel erg leuk. Ik heb me meteen laten inschrijven.

Groetjes Monique76

7. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    romee was tien weken

8. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht....infectie gevaar.
    ja daar zit wat in!
    nou ik neem mooi het zekere voor het onzekere ga wel na 6 maanden dan.

groetjes susanne

9. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    super is het echt om aan te raden. ben met brandon begonnen met 15 weken. en doe het nu nog steeds echt geweldig is het. hij kan nu met bandjes om 10 sec los drijven echt een aanrader is dat

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het lijkt me heel erg leuk om te doen.

Maar het is wel verstandig om te wachten tot ze 3 maandjes zijn.

11. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hier op het cb zeiden ze dat het pas na de 2de inenting mag.
    Ik ben nog steeds niet geweest :( ik moet of werken of er is wel weer wat anders maar ik ga wel snel een keertje gewoon zwemmen met hem.

12. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    het was hier vandaag zo warm dat ik haar even in het zwembad rond liet spartelen op mijn arm, heerlijk vond ze het! gierde het uit, dus zeker een aanrader!ga het ook echt vaker doen!

13. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Babyzwemmen, hier heet het teddybeerzwemmen, is hartstikke leuk. Onze kinderen zijn met drie maanden begonnen en de oudste heeft het volgehouden tot ruim na haar 4e verjaardag. De jongste wordt in november 4 en gaat ook nog steeds.
    Ik vind het voordeel dat ze al heel vrij zijn met water. De oudste zwemt nu ruim 5 meter op de buik en op de rug. Springt in het water en kan zelf terug naar de kant. Allemaal zonder zwemvleugeltjes. Ze weten heel goed dat als de zwemles voorbij is dat de vleugeltjes weer om moeten. Daar ben ik wel blij mee, want ze zien zelf gelukkig wel in dat ze zonder deze dingen niet ver komen.

De oudste gaat binnenkort beginnen voor haar A en de ervaring leert dat kinderen die aan babyzwemmen hebben gedaan sneller doorstromen naar het diepe bad, omdat ze al zo watervrij zijn !

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina