Hi! Eva heeft voor haar feestje 5 jongens uitgenodigd (en ook 2 meisjes), nu hebben wij voornamelijk muziek van K3 en Keet, vinden de meiden geweldig (moet zo lachen als Lisa zingt: superkeet, to the rescue!), maar wat voor muziek vinden jongens nou leuk? Ben wel benieuwd wat jullie jongens leuk vinden . Eva had het aan een klasgenootje gevraagd en die zei Thomas de Trein, heb even gegoogled, maar het lijkt mij niet zo... We hebben wel kinderdisco cd's, is altijd goed toch?
In M's vriendenboekje staat ook een vraag over favoriete muziek en alle jongens antwoorden daar Dirk Scheele, Gers Pardoel of gewoon ook K3 . Echt geen een uitzondering gezien.
Mijn mannetje is wat kleiner en hier is k3 en de kinderdisco muziek als chichiwa ook helemaal goed. Maar gers pardoel gelukkig niet mijn kleine man is meer van de rock, bon jovi, serenity vind hij prachtig . Maar met eeverjaardag gewoon normaal hoor
Hier ook kinderen voor kinderen en gewoon top 40... Ik heb thuis altijd de radio aan en ik hoorde mijn zoon opeens zeggen.. I'm sexy and i know it.. ik zeg waar heb je dat gehoord?? Oooo op de radio dat is een liedje.. Ja juist..
Gangnam style vinden ze hier beide erg leuk. Maar ook gewoon K3 hoor, Gers Pardoel en Dirk Scheele. Kerstliedjes doen het momenteel ook goed
Van zoontje is iets jonger, maar kerstliedjes van studio 100, en kinderdisco liedjes ook erg leuk. Verder inderdaad thomas de trein ( van de muscial), maar is leuker als je bij de musical bent geweest. Ach, als iedereen danst, is het al snel goed. Veel plezier !
Mijn oudste is net 6. Ik heb het hem even gevraagd. Komt ie: luisterverhaaltjes van Jip en Janneke, maar daar heb je niks aan natuurlijk. Oh, ook Elly en Rikkert hoor ik net nog. Gers Pardoel vindt hij ook erg grappig, en hij vond Zwartepietenstyle leuk.
Dank jullie wel! Het gaat trouwens om kindjes tussen de 4 en 5,5 jaar, had het een beetje verkeerd in het onderwerp gezet. Maar goed, zie veel Dirk Scheele, daar hebben we een cd van, was ik een beetje vergeten. K3 dus toch ook, daar hebben we genoeg van . Kinderen voorpkinderen is ook wel leuk denk ik. En ik denk dat we tijdens het knutselen maar Efteling radio opzetten, is ook lekker gevarieerd. We hebben kerstliedjes van de Sprookjesboom, is ook leuk denk ik. Zwarte pieten stijl vinden ze hier helemaal leuk, maar ze zingen hier nog steeds Sinterklaasliedjes, en die goede oude man is alweer even terug naar Spanje .