Eigenlijk alles wel. Echte favo's: - tuinbonen met spekjes - lasagne - spruitjes, bloemkool, broccoli, sperziebonen - erwtensoep - hartige taarten - stamppotten - de p's ook - tomaatjes, druiven, appels, bananen, peren en aardbeien
- sneijders stamppotje ( snijbonen, wortel, spekjes en honing) - broccoli roomsaus met pasta, courgette, kip, spekjes, pijnboompitten en parmezaanse kaas. - bietjes stamppot ( bietjes, saucijsjes en aardappel) - rijst met kipkerrie en boontjes Dit zijn een beetje de gezonde favo's! Verder lusten ze gelukkig nog best veel!
Mijn jongste kwijlt al als we de pasta in de supermarkt kopen, pasta dus en de vorm, groenten die erdoor zitten of de saus die erdoor gaat maakt niet uit, als het maar pasta is. Mijn oudste houdt van alle groenten waar een sausje overheen kan zoals bloemkool, broccoli etc. Beiden zijn gek op chocola en de meeste fruitsoorten gelukkig ook
Aardappels, vlees groente. Vandaag had ik gekookte aardappels, hamburgertent en broccoli. Beetje appelmoes erbij en heel het bordje leeg!! Verder gaat pasta en bijvoorbeeld gehaktbrood er goed in. Rijst eten ze allebei niet helaas...
Hier vindt ze garnaaltjes helemaal te gek, net als zalm en rode kool en courgette..... Maar eigenlijk lust ze best veel bijna alles wel. Alleen op spinazie en te veel banaan daar reageren haar darmen helaas erg op.
-Gebakken rijst met doperwtjes en worteltjes en zalm - Alle soorten pasta - risotto Ze lusten alles, maar dit zijn toch wel favoriete gerechten
Mijn oudste is gek op bloemkool. En eet eigenlijk bijna alles graag. Alleen zuurkool niet. Jongste eet over het al gemeen ook alles is gek op poffertjes maar rijst met bruinebonen of doperwten met peen vind ze ook heerlijk. Hier zijn gek op gestampte spinazie met een eitje er door. Mijn oudste is ook gek op lasagne.
Aardappels met rode kool van de AH en gehakt aldus mijn middelste dochter. De oudste houdt van patat en de jongste van 4 houdt van brocolli en bloemkool.
De mijne Pizza, afgelopen weekend heeft ze nog heerlijk een stuk pizza tonijn met smaak gegeten. We maken pizza heel vaak zelf. Stampot boerenkool, Alle pasta gerechten.
Zoon: gerookte zalm wrap Dochter: alles met kip Bij beide: nasi, spinazie pannenkoek, tosti, pannenkoeken, macaroni ham/kaas, pasta met zalm, broccoli schotel, sushi, ovenfrietjes, kip madras, zelfgemaakte pizza, vis uit de oven, boerenkool met worst etc
Het meeste lusten ze wel, maar de volgende zijn favoriet: Spruitjes Bloemkool Sperzie/Snijbonen Brocolli roomsaus met pasta en zalm Kippenpootjes/vleugeltjes
ze lust hier alles, behalve tomaat. hier is ze gek op Tuinbonen en alle soorten vis. we gingen laatst wokken en ik denk dat ze bijna alle soorten vis weer heeft gegeten
Het is risotto met courgette en champignons geworden .mijn man en ik vonden het lekker, de meisjes niet. Ach ja op naar morgen
Wat hij niet lust moet nog uitgevonden worden geloof ik Het liefst eet hij iedere dag haring olijven rauwe uien en schimmelkaas! Wat er ook ontzettend graag in gaat ; Kerrie aardappelen met veel adjuma, sperziebonen met ui en knoflook mais rijst kip
Zoon; frietjes, pannekoeken, zelf gemaakte pizza (met verstopte groente hihi). Verder krijgen we er soms kale pasta, komkommer, erwtjes en rauwe peentjes in. Vorige week zelfs snijboontjes met spekjes.. Verder af en toe een stukje appel/banaan/manderijn. Kortom.. een ramp met eten, en dat al 3,5 jaar. Gelukkig gaat brood inmiddels weer goed. Dochter; pasta's, rijstgerechten, bijna alle groenten en uiteraard pannenkoeken en frietjes. Als het maar stevig is. Lasagna eet ze niet, maar de losse ingrediënten wel. Ze lust vrijwel geen vlees, maar is gek op fruit en kan ontzettend zitten smikkelen
Mijn dochter is echt een dochter van haar vader, en is verzot op vlees. Vis lust ze overigens ook erg graag. Enkele lievelingsdingetjes: Macaroni kip tandorie gerookte makreel visfrietjes gebakken visje spinazie met aardappelen bloemkool met aardappelen en verse worst gehaktballen Qua fruit lust ze heel erg veel, maar haar favorieten zijn: mango kaki banaan peer mandarijn.