Vorige week eindelijk een oven gekocht (140 euro had 2 jaar al geen oven meer), afgelopen maandag mn vaat wasser kapot gegaan dus dinsdag naar bcc voor een nieuwe. komt mn vriend gister thuis met t verhaal dat ie iets hoorde rammelen en was er maar meteen mee naar de garage gereden, blijkt waarschijnlijk een lager kapot te zijn word aanstaande zaterdag gemaakt, koste?? pfff schiet zo niet op met sparen enz. sorry voor mn gezeur moest t eff kwijt
Waardeloos he? Wij waren van de zomer bij de APK beurt ook al 500 euro kwijt en maandag gaat de auto naar de garage voor een reparatie van ruim 700 euro.. Ik vind dit soort dingen altijd zo balen, maar goed het hoort erbij! Wil ook heel graag sparen. Gelukkig krijgen we volgende maand extra salaris
ja idd waardeloos zeker omdat de auto 2 maanden geleden een grote beurt heeft gehad (a 600 euro) maar moet waarschijnlijk om de auto te betalen even bij mn ouders lenen
en idd fijn om te weten dat we volgende maand beiden wat extra krijgen aan bonussen van de werkgevers, toch mooi mee genomen
Is idd balen, altijd komt het achter elkaar, en dat ook net eens net voor de december maanden... hopelijk voor jullie een beter 2012!
een beter 2012? zou willen dat dingen die kapot gaan het enige waren in mijn jaar, dan had ik alsnog een perfect jaar hoor het is maar materiaal neemt niet weg dat het voor TS erg vervelend is
Ben het met je eens hoor het is alleen maar materiaal, heb zelf dit jaar heel veel meegemaakt en weet als geen ander dat geld en materiaal echt niet het belangrijkste is,.. Maar voor haar is dit op het moment wel heel erg vervelend en daarom hoop ik voor haar dat ze volgend jaar minder materiele schade heeft .. want niemand zit er op te wachten toch
Wat een flauwe opmerking. Daarom mag ze het toch wel heel erg naar vinden. Je weet toch helemaal niet hoe haar situatie verder is. Snap niet waarom mensen soms zo nodig een ander willen overtreffen in hoe zwaar ze het wel niet hebben.
Ben het met je eens hoor! Dat snap ik dus ook niet... Niemand kan dat weten over een ander, maar ze oordelen al wel snel.
nou idd!! wat een rare opmerkingen weer zeg hier!! hoe weten jullie nou of ts het kan betalen, misschien is het wel der laatste spaargeld! en al zou ts schat hemeltje rijk zijn,dan mag ze toch nog wel balen dat alles tegelijk komt. ik kan het me goed voorstellen dat je baalt zeker omdat alles tegelijk komt,en dat in die dure decembermaand ook nog!. succes en ik hoop dat het meevalt met de auto.!
nou jammer dat dit topic zo een wending heeft genomen vind de laatste tijd wel dat iedereen steeds harder reageerd ik vind het flink balen voor je en hoop dat de kosten voor de auto een beetje meevallen groetjes nathalie