Ik vind van jouw rijtje Noah het leukst. - Yaël -> vind ik te meisjesachtig. - Yesdin -> klinkt niet lekker. - Levey -> twijfel over hoe ik het uit moet spreken. Ipv Yesdin vind ik Yestin veel leuker. Gewoon uitgesproken op z'n NL met de "J" en niet ENG met "DJ"
- Noah en Yaël: zelf houd ik niet zo van zulke zachte jongensnamen, houd meer van wat stoerder. - Yesdin: voor echt Hollands kindje nee, anders wel ok. - Levey: als de uitspraak Levi is zou ik daarvoor gaan en niet op deze manier spellen, tenzij het echt een persoonlijke reden heeft bijv.
Noah doet me denken aan kindjes die rond de tijd 2000 zij geboren vind het wat uit maar op zich wel een mooie naam net zoals Yael. Levi vind ik het leuks en dan ook op deze manier geschreven. Stond hier ook op het lijstje als het een jongen zou worden.
Noah vind ik er ver boven uit steken. Levi vind ik ook nog wel gaan (Levey dus niet). Yesdin vind ik alleen leuk voor een 'Arabisch ogend' kindje (omdat het op Yasin lijkt, denk ik...). Yaël vind ik te meisjesachtig.
Noah Best een leuke naam, niet helemaal mijn smaak maar vind het op zich wel een mooie naam. Yaël Uit you rijtje vind ik dit de leukste naam. Yesdin Nee, nooit van gehoord en klinkt niet mooi Levey Nee, ziet uit als een schrijffoutje van de naam Levi.
Noah! Yaël ken ik alleen als meisjesnaam. Levey vind ik erg raar (en ordinair) geschreven. Levi vind ik wel erg leuk. Yesdin vind ik een rare naam. Vind het er ordinair uitzien en zou niet weten hoe het uitgesproken moet worden.
Heb gestemd op Levey, alleen als je het als Levi zou schijven en uitspreken. Noah dezelfde uitspraak als Noa, dus meer voor meisjes, hetzelde geldt voor Yael, dat is helemaal een meisjesnaam. Yesdin lijkt Turks, ik Vind Jestin of Justin wel erg mooi, maar yesdin helemaal niks.
1. Yesdin (HEEL leuk!) 2. Levi (Geen Levey dus.. dat vind ik niet zo mooi ) 3. Noah (Zou ik nooit kiezen..) 4. Yaël (Niet mooi)
Bedankt voor alle reacties. We hebben uiteindelijk voor een heel andere naam gekozen, haha Hier mag een slotje op!
Noah: leuk! Yaël: wel aardig, maar ook een beetje meisjesachtig. Yesdin: niet mijn smaak. Levey: ook mijn smaak niet.