Onze oudste meid is lang en smal.. 110cm en maar 13,5 kilo Ik kan nergens lange smalle pyjama's vinden, dat de broek kort is maakt niet zo veel uit (net over haar knieën) maar het shirt er boven is net een kort t-shirt. Iemand een idee?!? En misschien ook voor strakke lange hemdjes
V&D valt lang en smal. Ik heb ook van die dunne sprietjes. Hempjes koop ik bij de zeeman van die met stretch erin. En het broekje koop ik dan een paar maten kleiner. Ondergoed van de v&d valt ook goed.
sommige modellen van de hema hebben een smalle broek, maar die zijn er maar soms. Dan koop ik dus het een en ander in. de rest is de broek altijd 3 maten te groot en 5 te wijd ongeveer. Vind de combinatie tussen jas en broek nooit optimaal.
Kruidvat en trekpleister. Echt, die vallen erg smal. Maar wel klein. Dus wel een maatje groter nemen.
Die velourse pyama's van de zeeman zijn lang en smal, maar niet geschikt oor de zomet... Maar voor de winter kan je die wel gebruiken hoor.
Bij V&D verkopen ze pyjama's met smalle broek en een lang nachthemdje erboven. Ondergoed van Beeren (de gestreepte variant).
V&D inderdaad. En ander losse shirtjes en broekjes kopen? Gewoon leggings met een shirt of nachthemd ofzo?
Die heeft ze idd gehad maar zelfs die zijn te kort, een maat groter zak van haar kont af en het shirt kan ze in zwemmen. Ik ben handig achter de naaimachine, heb zelf al naar stof gezocht maar ik geschikte stof vinden Als hier morgen ochtend de zon schijnt gaan we ff naar de v&d
Wat voor stof zoek je dan? Er zijn zoveel leuke tricootjes te krijgen, kan me niet voorstellen dat je geen leuke stof kunt vinden, zeker voor een meisje. Bijvoorbeeld: Stenzo Tricot Hertjes 6cm Ondergrond Rose 3656-12 - Tricot - STENZO SALE !!! TRICOT
Gewoon de eerste de beste stoffenzaak binnen lopen? Of anders op internet, bv. bij Herbert Textiel inderdaad of Bas Bastiaans of de Stoffenkraam ofzo. En dan gewoon tricot.
Ja ik heb 100.000 leuke stofjes gezien en gevoeld maar ik vond ze het allemaal net niet, allemaal te dik! Ben nogal kieskeurig Vandaag 2 pyjama's bij de V&D gehaald
Het is al gelukt zag ik! V&d heeft mijn dochter ook, ideaal die lange shirtjes. Mijn dochter is net zo zwaar als jouw dochter, maar tien centimeter kleiner. Ik vind het al lastig om mooi vallende kleding te kopen, maar dat zal voor jou helemaal niet meevallen.
Broeken van de wibra vallen ook smal. En shirts pas ik vaak zelf aan door een klein stukje elastiek ik ze zijkanten te naaien, dan rimpelt het iets.