Ik hoop t ook.. Vanmorgen nog steeds negatief.. We gaan 16 april voor de laatste keer testen. Als het dan nog steeds negatief is, dan gaan we het ziekenhuis bellen. Weet nou niet wat het volgende plan wordt, omdat dit ook zo'n zooitje is nu..
Ja heel frustrerend... 30 maart heb ik mijn injectie gehad en doorgaans springt een ei 36 uur daarna. Dus dan zit ik op 13dpo volgens mij.. Ik wil gewoon een knaller van een test of een enorme explosie van onder. Dan is het maar duidelijk.. Dit is ook niet leuk en maakt mij ook de hele tijd aan het twijfelen.....
Meestal heb ik me onge twee weken na de injectie. Dus dat had gisteren moeten zijn. Heb al 1 ronde eerder ook een afwijkende menstruatie gehad, die duurde toen wel geteld 1 dag. Heel bijzonder.. Dus ben bang dat dit weer een geval apart is..
Fijn he zo'n lichaam wat het even allemaal anders doet dan het hoort! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt..
He, wat een ontzettend goed bericht hier!!! Hopelijk met alle goede lichamelijke omstandigheden om dit kindje einde vh jaar in je armen te kunnen sluiten. Gefeliciteerd!!
Ik mAg morgen voor een hsg onderzoek. Ben nu onge geworden en testen bleven negatief.. Door alles er over te hebben gelezen ben ik nu wel zenuwachtig. Nja laat t over me heen komen... Helaas zit ik wel in mijn nachtdienst nu, dus dat is minder goed getimed..