Ik ben eruit: ik heb een mooi ontwerp gemaakt voor een tattoo met daarin de naam van ons zoontje verwerkt. Maar nu de grote vraag; wat is een mooie plek? Ik heb er al een op mn schouderblad. Deze tattoo leent zich helaas alleen niet goed om de nieuwe erbij te zetten. Andere schouder zou misschien kunnen, maar wil bij evt ander kindje dan toch de andere kant misschien pakken? Enkel misschien? Binnenkant pols? Buik lubbert te veel en bij evt tweede zwangerschap zie ik dity al helemaal niet zitten Onder op de rug vind ik mooi voor een tribal, daarvoor is deze te klein. Bovenarm? Tussen de schouderbladen? Voet? Andere plek? Ik wil het niet te opzichtig hebben en ook een beetje vrouwelijk/ sexy houden.
Ik heb hem aan de binnenkant van mn pols laten zetten.. Hij is niet zo groot trouwens haha.. Ik wil hem zelf kunnen zien en het moet niet te opvallend voor een ander zijn.. De tattoo zet ik voor mezelf en niet voor de mensen bij de bakker (bij wijze van dan hé) als je het niet weet zie je het nauwelijks.. (en het deed niet zo'n pijn )
Dit was ook het eerste plekje waaraan ik dacht. Maar heb even een "proefje" getekend, maar had nog niet het "YESSSS"gevoel, vandaar dat ik ook even verder denk...
Ik heb mijn tattoo's op mijn linkervoet/been, rechterbeen, schouderblad en voor op mijn schouder. Het ligt een beetje aan hoe de tattoo er uitziet, maar voet vind ik zeker een mooie plek
Ik wil hem graag in mijn zij Dit is niet mijn tattoo maar ik zou zoiets willen. Bekijk bijlage 76478 Bron: http://i39.photobucket.com/albums/e175/evo-fight/FlowerStarsTribal_more_Tattoo_by_2F.jpg
@kaatje85 Mooi hoor! @dikkebuik. Ik vind inderdaad een tattoo in de zij ook erg mooi Wel een mooie tattoo ook, alleen ben ik zelf niet zo van de sterren omdat dat weer zo´n hype is op het moment.
Nee ik vind de sterren ook niet mooi, dat zou ik ook niet willen,, ik bedoelde meer de shape van de tattoo eigenlijk Heb jij trouns een tattoo??
Bij mij is het juist andersom. Ik weet waar ik hem wil, Maar niet wat ik wil Ik ga in september (als ik dan al weet wat ik ongeveer wil) een tatoeage op mijn pols nemen.
Ik heb er eentje op mijn linkervoet die doorloopt naar mijn been(kan niet echt uitleggen wat het is) die uiteindelijk uitgewerkt gaat worden naar mijn rechterschouderblad, waar nu nog een klein schorpioentje zit die gecovered gaat worden. Op mijn rechterbeen heb ik er ook een(kan weer niet echt uitleggen wat het is) En dan heb ik nog een grote schorpioen voor op mijn schouder, waar de naam van mijn zoontje in verwerkt is. Mijn vriend heeft dezelfde op zijn borst.
Ja dat ga ik ook doen,, een goede vriend van mij kan heel goed tekenen ik denk dat ik hem vraag wat te ontwerpen,, is het toch persoonlijk en niet zoiets wat iedereen heeft