ik kijk meestal tv of op internet. tv is ook niet veel voor wat wij leuk vinden behalve in het weekend dan vraag is wat doen jullie meestal in de avonden? vind het een sleur worden zo af en toe
Wij meestal ook lekker hangen voor de tv of op internet. Maar in de winter vind ik het ook heerlijk om met een boek op de bank te zitten.
Meestal kijken wij tv (maandag avond series) en de rest van de week een film of ik ga op de laptop en manlief op de PS3. Soms (meestal op de vrijdagavond) hebben manlief en ik gewoon een gesprek de hele avond met een drankje erbij, de tv staat dan wel aan (op the Voice) maar meer als achtergrond
Hier staat de laptop gewoon aan en ik kijk televisie. Ik neem vaak series op, dus die kan ik nog kijken als ik niks kan vinden. Op een of andere manier kan ik de rust niet vinden om op de bank een boek te lezen.
TV, meestal een filmpje of een serie. Internet Boek lezen en genieten met kaarsjes Uitgebreid in bad met gezichtsmasker en zo. Wandelen buiten Spelletje spelen zoals pesten of mens erger je niet.
ik kijk geen tv. Ik zit meestal een beetje op zp of andere sites. Of ik ruim wat op ofzo. Mijn man is vaak s avonds niet thuis dus heb ik het rijk alleen.
Tja, of het een sleur is of niet maakt me niet zoveel uit, mijn man en ik zijn allebei uitgepoept 's avonds en waar sommige meiden de energie vandaan, ik weet het niet. Maar wij genieten intens van gezellig met zijn drietjes eten, mijn man brengt de kleine naar bed met een verhaaltje en daarna kruipen we samen op de bank en kijken we onze series. En eigenlijk volgen we beschamend veel series En zo nu en dan loop ik naar de pc en ga ik even internetten, of ik lees een boek. In de zomer ga ik 's avonds wel lekker even lopen, na het eten. Wij wonen naast een natuur wandel route, alleen is dat in de winter te donker. Eigenlijk wil ik wel iets leuks gaan doen 's avonds, maar ik ben er nog niet helemaal overuit wat. Plus, financieel kunnen we ons even niets veroorloven, dus hangen we voorlopig gewoon lekker bank!
Ik heb geen man, ben alleenstaande moeder, dus als de kleine op bed ligt ben ik uitgeteld hihi. Als alles dan lekker is opgeruimd, ga ik lekker douchen en pyjama aandoen, en dan lekker op de bank zitten en dan kijk ik de series die ik leuk vind. Ncis, csi, bones, law and order etc vind ik erg leuk. Maar om 8 uur eerst gtst Ondertussen klets ik dan met wat friends op msn, kijk op facebook, hier, of skype/hyves. Lekker met niet teveel licht, en maak het gewoon lekker gezellig voor mezelf.
tv, internet, lezen, slapen, heen en weer lopen naar de kindjes soms, chips eten of wat anders lekkers, colatje drinken, met mn moeder bellen
M'n vriend heeft 1 à 2 avonden in de week oefenavond met z'n band. Voor mijn werk moet ik 's avonds veel tekenen. Maar als we samen een avond niets bijzonders te doen hebben, liggen we lekker languit op de bank. We hebben geen TV (alleen The Voice kijk ik zondagochtend terug via internet). Wat we wel veel doen is series kijken samen. We hebben redelijk dezelfde smaak daarin. Op dit moment zitten we volop in "Merlin". Heel af en toe kijken we een film. We kijken regelmatig documentaires (BBC Horizon etc.). We lezen allebei veel en af en toe spelen we een spelletje Tric Trac ofzo. Internetten doen we bij hoge uitzondering, komt bijna nooit voor. We vervelen ons niet in ieder geval.
Ik vind het wel leuk om mijn familie met kerst te verrassen met iets lekkers voor bij de koffie. Ik ben niet zo'n goeie kok, dus ze verwachten ws niks van me. Maar wat is nou leuk/lekker voor bij de koffie 's middags?
Doordeweeks staat Veronica er meestal op hier. Leuke comedy series kijken, zoals the big bang theory Is dan vaak een afwisseling van even op internet neuzen en op de bank hangen tv kijken. Ik ga wel vaak heel vroeg naar bed, ivm moeheid steeds, rond een uur of 9/half 10.
internetten (forummen, wat werk) tv kijken (kan ook op computer omdat ik series download) een spelletje spelen, samen in bad met mn man, wij gaan eigenlijk niet weg ofzo dus misschien saai maar wij vinden het heerlijk...