Hallo allemaal. Een vriendin van me is in verwachting van een tweeling. Zelf heeft ze al een dochter en een zoon, Finley en Milan. Het gaan waarschijnlijk 2 dochtertjes worden! Nu is ze op zoek naar 2 meisjesnamen en heeft ze mijn hulp in geroepen (omdat ze weet dat ik namengek ben). Heeft er iemand suggesties?
Bedankt voor de suggesties! Ik zal ze zeker doorspelen, al denk ik dat ze eerder op zoek is naar nederlandse/vlaamse namen zoals Milan (dat had ze toen ook gezegd bij de tweede) Als ie een meisje was geweeste was het Yenthe, Benthe, Sterre of Renske geweest.
Milan is een Slavische naam. Maar ik ga even denken. De namen die ze eerst had, kunnen nu niet meer? Ik vind bv. Jenthe en Sterre of Renske en Sterre echt heel leuk samen.
Alenka, Anica, Birgit, Britt(e) Cecilija (of Cecilia), Danica, Donja, Donna, Dunja, Elin, Else, Est(h)er, Femke, Fenna, Fleur, iris, Isa, Ivana, Jade, Jasmijn, Jonna, Karine, Leora, Lieke, Linde, Linnea, Liora, Lisa, Liv/Livia, Lotte, Maaike, Mara, Mare(n), Marit, Marije, Marthe, Mette, Merel, Mila, Minke, Nenna, Nienke, Nina, Renske, Reza, Rosa, Rune, Sanna, Sanne, Sofija (of Sofia), Tess(a), Yanka, Ylva, Zara Ook al vind ik dat namen van broertjes en zusjes niet per se hoeven te matchen zou ik bij Finley en Milan niet iets al te Nederlands nemen...maar dat moet ze natuurlijk zelf weten.
Adaliz, Alexi, Amaya, Anthe, Arwen, Bailee, Benthe, Chaunthe, Delilah, Ianthe, Ismae, Kayleight [keilie], Lauren, Liyah, Maeyken, Namoa, Manou, Nyah, Océane, Thayla, Yeliz