internetpagina's laden zo langzaaam

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Het vald me al 2 weekjes op dat een aantal internetpagina's behoorlijk langzaam laden.. waaronder hema, zwangerschapspagina etc etc.. het duurt af en toe een eeuwigheid.. foto's uploaden duurt ook erg lang..

nu zijn wij deze maand wel een stapje terug gegaan in snelheid maar kan me niet voorstellen dat het daarvan trager is geworden

zijn er nog meer mensen met probs?

2. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Zal toch met de verbinding van je computer te maken hebben, wat ook nog wel kan zijn is dat je teveel op je computer hebt staan, als mijn comp langzaam word dan ruim ik hem eens goed op, ik verwijder dan mijn geschiedenis, gooi er ff een defragmentatie programma overheen, maak de C schijf schoon waardoor hij ook rapporten ed verwijderd, dat scheelt vaak weer een paar GB ... En tijdens het internetten niet teveel pagina's openen, daardoor kan je comp ook langzamer werken...

Jeetje, voel me nu net een comp nerd :)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hema komt vandaag door de korting die ze online de hele dag geven

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

En als het alleen bepaalde pagina's zijn heeft het waarschijnlijk meer met de server van die sites te maken, niet zozeer met jouw computer.

Wat trouwens OOK helpt; overstappen naar Google Chrome, die is zoveel sneller!

5. LittleMonsters

manlief zit al 16 jaar in de ict :p das pas een nerd hahaha maar die kon er ook niet echt een verklaring voor geven vandaar dat ik me afvroeg of jullie ook problemen hebben...

6. LittleMonsters

ja het zijn bepaalde sites.. mp hyves facebook hotmail etc etc doen het gewoon goed..

7. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Inderdaad!! heb een uur over een bestelling gedaan!
    (ik kreeg een email dat ik 25% korting kreeg op mode. muv accessoires en beenmode) Had ik bestelling klaar (met zwangerschapsmode) haalt ie er maar 15% af. Telefoontje verder: Zwangerschapsmode valt niet onder mode:$ Dat schiet weer op dus

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik heb het alleen hier.
    Alles is op mijn laptop schoon enzo.
    Heb het al eens aangekaart bij de mods maar helaas krijg je dan alleen een antwoord dat het niet aan zp ligt.

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ik heb er geen last van, niet hier, niet op de hema ( gisteren dan, vandaag niet bezocht)

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Anders even een keer je modem en eventueel router resetten door de stroom er 30sec vanaf te halen.

11. Router resetten, cookies verwijderen, geschiedenis wissen, andere browser proberen, ADAWARE draaien, antivirussoftware draaien..

Wil je nog meer opties die je kunt proberen..?

12. Nou ik hoop niet voor je dat je je hele C schijf schoon maakt ;)

13. LittleMonsters

nou als je der nog en paar weet :p

alles al gecheckt...

14. Hoeveel zijn jullie in snelheid naar beneden gegaan? Komt het een beetje overeen als je een snelheidstest uitvoert op speedtest.nl?

Welke sites heb je allemaal problemen mee, naast hema en zwangerschapspagina? Zijn het vooral fora, sites met flash, oid.
    De site van de Hema is zo nu en dan traag idd, is druk vandaar.

Had je ook de map temporary internet files geleegd?

Deel Deze Pagina