was je haar niet te vaak (niet iedere dag) was met guhl of andrelon verassend volume of elke dag (zijn goed voedende shampoo's) en doe niet je hele haar met crèmespoeling alleen de puntjes. Kruidvat professional is perfect indien je haar nog statisch is kijk dan een goede vocht inbrengende shampoo
van guhl word mijn haar juist echt verschrikkelijk . Ik zweer bij redkin van de kapper en ik was mijn haar max 2 keer per week. Maar redkin is een beetje duur dus gebruik nu de haarlijn van Cyoss dus eerst masker dan shampoo dan conditioner en dan een olie . Ook niet heel goedkoop. Voor ik stopte met BV waste ik me haar ook met zwitzal maar ineens gingen me hormonen veranderen door het stoppen ermee en nu word mijn haar mega droog erdoor. Dus het is echt zoeken voor jezelf Wat ik in de winter doe is me haar een nacht laten trekken met bergamot vet en dan de volgdende dag wasssen Of als me haar een wasbeurt nodig heeft het vet erin strakke staart en hoppa ff een dagje laten zitten. Dit werkt het beste voor mijn haar.
WElla rode kleur voor gekleurd haar. Online best goedkoop te bestellen. Heerlijk. En andrelon shampoo. Ook goed.
Ik gebruik Andrelon en sindsdien zit mijn haar mooi en heb ik geen vreselijke jeuk meer op mijn hoofd. Was het om de dag. Als ik andere shampoo ga gebruiken, is het direct weer mis.
Ik ga ook voor John Frieda.Duur,maar het helpt om mijn pluizige,dikke krullen onder controle te houden.
ik vind de gele lijn van loreal professioneel HEEL prettig! deze kun je bij de kapperswinkel kopen. zelf gebruik ik nu de roze lijn van guhl, om geld te besparen. maar toch denk ik dat het in verhouding niet veel uitmaakt, met de shampoo van loreal doe je denk ik wel langer en het is zo fijn voor je haar!
De meeste van jullie gaan toch wel voor de duurdere shampoo's. Kom ik aan met me eigen merkjes Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur wat shampoo betreft en pak gewoon de goedkopere.
Ik ga denk ik ook shampoo en conditioner van John Frieda halen. Heb nu een masker van Aussie. Ruikt heeerlijk en werkt ook goed. Alleen 9 euro voor een flesje.. Verder heb ik nu shampoo en cremespoeling van Andrelon. Die vind ik wat minder. Elvive Nutri gloss is ook altijd goed.