Wat vinden jullie de beste stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hetty super tevreden mee!

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Wij hebben een Philips FC8130/01. Vanwege mijn goede ervaringen mijn moeder en zus nu ook ;). Zijn ook betaalbaar rond de € 65,- :).

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb nu een phillips en die wil ik nooit meer!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De iRobot natuurlijk... Ik ga toch niet zelf staan stofzuigen. Tsss. :D

Nou ja, zo'n robotje is ook nog wel werk hoor. Je moet toch even de vloer wat meer vrijmaken. Met een stofzuiger waarbij ik zelf het werk moet doen, zou ik gerust im de treinbaan, autootjes en andere peuter-meuk heen stofzuigen. Dus eigenlijk is die robot wel goed voor me: dan ruimen we weer eens op, haha.
    En een nadeel.vind ik toch dat je eigenlijk na elke keer stofzuigen of hooguit na twee,keer het bakje moet leeggooien. Ik heb vrij zware huismijtallergie en dan is alles wat zakloos is gewoon niet handig. Ik sta me echt kapot te niezen elke keer als ik dat ding leeggooi.

We hebben boven trouwens nog wel een ouderwetsche stofzuiger. Een nilfisk met speciale allergiefilters. Die beviel goed, daarmee kan ik wel gewoon stofzuigen terwijl ik met een gewone stofzuiger veel meer last heb. (Sssst, niet aan mijn man vertellen dat ik het best zelf kan.) Maar van de nilfisk zijn we nu al twee van de drie wieltjes kwijt. Dat is ook niet echt ideaal. Er komt dus over een tijdje wel.een nieuwe, maar we maken eerst de zakken van deze nikfisk op. Die dingen zijn me iets te duur om zomaar weg te gooien.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook miele fan. Hadden eerst een dyson maar die heeft geen lang leven gehad

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier al jaren een Miele S5 vitality clean.
    Wat een super stofzuiger!
    Zuigkracht tot 2300watt in te stellen.

7. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdje geleden hield mijn stofzuiger er mee op. Ik had net n nieuwe koelkast dus geen Miele centjes. Daarvoor wel altijd n Miele gehad. Heb nu een Aeg gekocht. En die bevalt eigenlijk prima.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bosch Free´e. Echt perfect! Dat lange snoer ook, heerlijk. Kan de hele benedenverdieping doen zonder 3 keer van stopcontact te wisselen.
    Hiervoor een Dyson, wat een kak ding zeg. Bah.

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wij hebben sinds kort de Miele S2111 stofzuiger. Bevalt prima! Voor 129 euro bij de Blokker gekocht.

Deel Deze Pagina