Puur & Eerlijk van AH (iets van 2.89 per 30 tabletten). Zo'n beetje het enige middel waarbij geen theeaanslag in de mokken achterblijft (wat wel het geval is na een paar keer afwassen met Sun of Finish). De meest slechte ervaring hebben we trouwens met het eigen merk van Hema.
Wij gebruiken die van de lidl... w5 of hoe heten ze. Zijn echt super.. gaat alles goed mee schoon en ook nog goedkoop
Dreft Platinum Ooit die van Aldi gehad, maar die komen er toch nooit meer in. Ik kon de helft nadien nog zelf gaan afwassen wegens niet schoon.
Euroshopper, prima. Een goede vaatwasser doet al goed zijn werk. Ik ga die de action eens proberen, fijn prijsje lijkt mij!
ik ben helemaal niet zo enthousiast over de Lidl tabletten.. ik draai nl meestal een kort programma en dan lossen ze niet goed op.
ik gebruik helemaal geen vaatwastabletten. gebruik nog zo'n bus sunpoeder. een monteur vertelde me dat ruim twee theelepeltjes poeder genoeg is. Uitgeprobeerd het het werkt echt prima. Als ik eens hele vieze vette vaat heb gaat er een beetje meer in Het zou ook beter voor de machine zijn. Ik vul zout en glansspoel zelf bij. Ik doe echt maanden met zon bus en het scheeelt ook nog eens een boel verpakkingsmateriaal.
Meestal heb ik een huismerk welke wisselt nog wel eens. Sun en Dreft echt nooit meer ik kreeg hele rare verkleuring op mijn pannen en plastic bakjes daarvan.
hier ook platinum, en dan de groenblauwe. heb ze allemaal geprobeerd, maar deze werken het beste ik heb een aeg vaatwasser en draai altijd op een automatisch programma 55 tot 65graden