Dreft Platinum Finish en Hema waren echt slecht. Lidl nog niet uitgeprobeerd maar na het lezen van dit topic ben ik nu wel nieuwsgierig
Ik koop gewoon wat in de aanbieding is. Heb dan ook een flinke voorraad, allerlei merken. En dan pak ik wat vooraan staat. Sun, Calgonit, Dreft, Finish. Ik heb nog geen enorme verschillen opgemerkt. Meestal is de vaat goed schoon, en soms is er iets wat niet schoon is geworden.
Ik hoor veel goede verhalen over de lidl tabletten. Heb een pak gratis gekregen, dus als de mijne op zijn ( calgonit ) ga ik die van de lidl proberen
Wij gebruiken dreft, deze vind ik de beste. Ookal een tijdje die van de lidl gebruikt maar daar ben ik niet tevreden over. Vaat bleef vies.
Dreft Platinum! Lidl komt op n goede 2e plaats hier! Eens in de zoveel tijd is Dreft bij kruidvat id aanbieding en haal ik weer een voorraadje..
tot nu toe altijd tevreden met calgonit, halen we altijd in Duitsland. Grote voordeelverpakkingen voor heel wat minder dan hier. Alles goed schoon op 55-65 graden. Nu ook een pak Lidl in de kast staan om te proberen, scheelt toch weer in de kosten.
Lidl!!! Kocht altijd dure merken maar vorig jaar toch deze eens geprobeerd en ik koop nooit meer anders nu. Kreeg trouwens laatst een tip van een collega: knip met een sterke schaar de tabletten door de helft. Ik doe dat sinds kort nu ook en raad eens: het kont nog steeds superschoon uit de vaatwasser. Ik heb nu een eierdopje op m'n vensterbank staan en daar doe ik dan het andere helftje in. Alleen als ik haast heb en er ligt geen halve meer klaar dan gooi ik er nog wel eens een hele in maar in principe doe ik nu twee keer zo lang met 1 goedkoop pak
Finish. (kopen we altijd bij de Action) Die van Dreft -Platinum- leken een 'laagje' op de afwas achter te laten. Maar na dit topic ga ik zeker die van de Lidl eens proberen. (zijn die ook van W5, zoals hun andere schoonmaakproducten?)
Ik vind Finish superslecht. Ik gebruik de Dreft Platinum, maar zelfs daar wordt mijn vaat niet altijd schoon van. Ga nav dit topic eens die van de Lidl proberen.
Dreft! Ik gebruik meestal de korte programma en de vaat komt er schoon uit. Kun je die van de lidl ook op een koer programma gebruiken? Lost zo'n blokje dan ook op?
Hema gaat hier gelijk de vuilnisbak in, heetste programma en nog steeds niet opgelost! Lidl maar eens proberen denk