Ik vind namen als: Juliëtte Sophie Isabelle Pepijn Marijn Thijmen helemaal geweldig, alleen is manlief het nog niet echt eens met deze namen... Hebben jullie nog meer suggesties? Moeten wel namen zijn waarvan mensen weten hoe hij uitgesproken moet worden.
Ik vind Sophie (vind Sofie wel leuker) en Isabelle leuke namen! De andere namen vind ik zelf niet zo mooi,sorry.
Een collega heeft 2 kinderen: Madelief en Valentijn. Hoewel ik écht Pepijn ook een mooie combi vond met Madelief verder: Valerie Rosalie Lieve Alexandra Florian Floris
Ik vind het ook hele mooie namen, nog meer namen in deze categorie: Celeste Chartlotte Babette Josephine Annelotte Marlotte jongen: Lucas Julius Jonas Olivier Mathijs
Hele leuke namen! Wat zijn namen die je man leuk vind dan? Wat ideeen: Julia Julie Norah Janna Isa Merle Joanna Emma Eva Vienne Vivienne Feline Zara Sarah Jente Jasmijn Yasmina Florine Yara Fenna Fay Evy Eloise Livia Ella Silje Siënna Elin Elina Selena Leah Julian Julius Jurian Oscar Oskar Benjamin Jorn Olivier Jonah Jonas Quinten Olaf Onno Jochem Ricardo Jurgen Sebas Sebastiaan Bastiaan Christian Rogier Justus Rutger Samuel Siem Siemen Lennard Silvijn Dustin Steijn Steven Lucas Thijmen Timo Emanuel Tobias Floris Florian Maurits Maurice Mauro Melvin Menno Valentijn Vincent Isaac Ivan Ivar Jarno
Zitten leuke namen tussen Mijn man is errug kieskeurig met namen, waarschijnlijk gaat het bij ons Jonne (jongen) of Fiene (meisje) worden, dat zijn namen die we allebei mooi vinden. Maar altijd leuk om even verder te zoeken!
De meisjesnamen vind ik erg leuk, al zou ik Isabelle zelf niet kiezen. De jongensnamen vind ik minder, maar niet verkeerd. Welke richting wil je man graag op qua namen?
Fiene (meisje) en Jonne (jongen) dus Verder vind hij Sophie en Siem wel leuk, maar zijn zus heeft al een dochter Sophie..