Omdat het nu misschien toch echt zo is...wil ik vast een topic openen met een aantal namen (ik open over een week of 16 vast nog een topic, als alles goed blijft gaan, als we het geslacht weten ). Ben benieuwd wat jullie er van vinden en waarom. Andere ideeën zijn ook welkom. J. heeft een 'top-200' naam...niet heel populair, maar ook niet heel ongewoon dus. Zou het leuk zijn om voor de tweede een soortgelijke naam te hebben qua populairiteit.
Ik vind Thomas een hele leuke naam voor een jongen. Voor een meisje zou ik uit jouw rijtje Maren kiezen.
Het lastige is dat ik meer van wat apartere namen houd en manlief juist meer van bekendere namen en dan met name jaren uit de jaren '80 als ik hoor wat hij opnoemt...en ik gruw daar juist weer van. Hebben jullie misschien nog leuke niet heel standaard namen waarbij ik toch ook aan zijn wensen tegemoet kan komen?
Bij de meisjes vind ik eigenlijk alleen M.aren en L.ianne leuke namen. Bij de jongens vind ik al je namen leuk.
Ik vind Maren of Mare een erg mooie meisjesnaam...en voor een jongen heb ik Thijmen gekozen...ook leuk!