Bedankt voor al jullie reacties! We twijfelen nog tussen Yfke en Madelief, vinden we door de ie klank, erg vrolijk klinken.... (Maar Veerle vinden we ook een hele mooie lieve zachte naam....) Yfke vind ik wat stoerder Madelief wat liever, maar zo lastig af te korten....
Ik vind Guusje erg mooi. Ik ken een meisje die Guusje heet (Guus nu) en het past gewoon helemaal bij haar. Ik vind het de mooiste naam die ertussen staat
als ik eerlijk ben vind ik het allemaal niet zo leuk...Guusje zou ik sowieso niet doen! Guus vind ik echt een mannennaam.... En dan zou ik van Madelief toch Madelie maken om hem iets hipper te laten klinken...
Ik vind Madelief de mooiste naam uit jouw rijtje,echt een lieve naam! Veerle vind ik een duffe naam,Yfke een saaie naam en Guusje niks aan.. Succes met kiezen!
Veerle of Madelief Guusje vind ik verschrikkelijk (sorry) En Yfke vind ik dan wat te pittig. (omdat je zoekt naar een lieve naam)
ik vind veerle het mooist. kakkie en toch hip. madelief vind ik wel kakkie, maar niet hip. guusje vind ik niet mooi. yfke vind ik niet kakkie
yfke vind ik echt een truttennaam. waarom weet ik niet stel me daar een bitch bij voor en guusje en madelief vind ik te lief en dan blijft veerleover vind ik ook een beetje een trutte naam maar wel net en lief.