Een haar in m'n eten! dan ben ik echt klaar! (begin al misselijk te worden bij het idee weer..) Ook zilvervisjes vind ik smerig idd!
Hebben jullie even? - vlees met botten, pezen, vetranden etc. Als ik het zie dan walg ik al, maar als het op mijn bord ligt ga ik kokhalzen of overgeven, bah! - kots - spinnen - haarballen van de kat - visite die naar de wc gaat, geen handen wast en dan wat uit een schaal met lekkers pakt van de tafel....bah! Dan hoef ik gelijk niets meer.... - andere vieze beesten: slakken, torretjes, motvlinders, etc. - voeten! - snottebellen bij andere kinderen - mensen die naast/op de rand van de wc plassen en dit niet schoonmaken! - plakkerige handen - geluiden van mensen die eten (bijvoorbeeld chips) - een haar in je eten, ben dan gelijk klaar en moet moeite doen om niet over te geven - enz...... Klinkt wel heel erg alsof ik last heb van smetvrees zo, haha
Dit topic omdat ik nu misselijk bent van alle ranzige verhalen.......(nou ben ik vrij snel misselijk op het moment)
Wat is een zilvervisje? Ik wil het niet googlen want ben bang dat ik misselijk word van het vieze beestje dat ik te zien krijg.
Haha, dat is zo'n klein grijs beestje, heel snel en heel vies. Je komt ze soms tegen in huis. Sommige noemen het ook een oorwurm.
Oorwurm is toch een heel ander beestje dan een zilvervisje?? Oorwurm is naar mijn weten zo'n insect met van die haakjes aan z'n staart net als een schorpioen en een zilvisje gwn zo'n klein glimmend beestje Correct me if iam wrong
Ik denk gelijk aan hele lugubere dingen, maar dat is denk ik niet de bedoeling van dit topic. Eerder de dagelijkse dingen lijkt mij? - Mensen met extreem overgewicht. - Mensen die teveel gebruik maken van de zonnebank. - Haring. - Chinees eten. - Natte was. - Roest. - Vagina's met een afro.
Maden Zo'n beetje alle dieren met meer dan 4 pootjes in huis... Mensen die heel erg veel zweten (stel je voor: het is +25 graden en je zit in een overvolle trein, al die zweterige mensen die tegen je aan leunen... Eurchchch, dat vind ik zoooo ranzig!) Rabarber, alleen de lucht al!
Op nummer 1 sigarettenrook,ik kan daar echt niet tegen. Die dikke zilvervissen met die sprieten vind ik zo ranzig.Ik kom ze best regelmatig tegen.Hebben een nieuwbouwhuis en vind ze zooooo smerig
De sputumpotjes op mijn werk. Vooral als ik ze moet schoonmaken en het sputum er zo uitdruipt. Ik moet dan echt de andere kant opkijken anders ga ik over mijn nek. Voor de rest kan ik echt heel wat hebben aan vieze dingen.
Pfff, heb je even - Braaksel (ik heb een fobie voor overgeven) - Poep/snot/kusjes op de mond van niet-eigen kindjes - Hard hoesten/rochelen/tuffen - Witte hondjes met zo'n bruin bekkie *rilling* - Meeëters - Haargroei in oren - De groenbak - Harde stukjes in een worstje o.i.d. - Klontjes in de brinta - Spinnen - Schimmel (Mijn ouders hadden een soort onderwaterschimmel in het aquarium. 's Avonds zat er dan een vlek boven in de hoek, en 's morgens was die vlek naar beneden geschoven/gekropen/gegleden(?!). Ik heb gebruld )
Hebben ze bij jullie nog geen weg werp? Bah bah dit werpt mij even 10 jaar terug in de tijd ik kreeg daar ook altijd de rillingen van bah bah!!