Wat vinden jullie echt heel erg vies?

Discussie in 'De lounge' gestart door Juf1985, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik denk dat het er niet om gaat of mensen met extreme obesitas wel/niet douchen maar dat het haar meer gaat om hoe ze eruit zien..

En dat mag ze toch vinden?

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    #142 Maxellera, 4 dec 2013
    Laatst bewerkt: 4 dec 2013
  3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    En sowieso is het een topic met wat vind jij vies? Er zijn genoeg mensen die overbeharing vies vinden, dan ga ik toch ook niet zeggen dat dat respectloos is/beledigend kan zijn voor mensen die te veel haargroei hebben? Ieder zijn ding, of in dit geval juist niet :p.

Ik kan persoonlijk niet heel veel dingen bedenken die ik vies vind. Wel een aantal dingen die ik liever vermeid of niet naar kijk maar echt vies valt wel mee.
    -Kost/overgeven vind ik vreselijk. Ook het geluid.
    -Mensen die in het gezicht/mond worden gelikt door een dier.
    .. vast nog wel meer maar kan me even niks bedenken.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ja dat kan ik me voorstellen gatver!!!
    *zit te kokhalzen bij het idee alleen al, ook dit kan dus bij mijn lijstje nu hahaha*

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hahah, mooi plaatje! En overigens vind ik vaak de aandoeningen die mensen hebben bij het programma gênante lijven ook heel vies, ook al zijn dat vast heel schone mensen. Als zij etterende oksels hebben, gescheurde anussen, rottende tanden, overdreven veel eelt, dan vind ik dat ook echt heel erg vies. Zegt niets over de persoon zelf, maar ik kijk daar niet naar, of ze zich nou wel of niet gewassen hebben, :)

6. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    kapucijners

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Er wordt toch ook gevraagd naar vies/ als onsmakelijk om te zien/voelen/ruiken. In plaats van vies in de zin van onhygiënisch?!

8. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Varkensbloedworst. Als ik het ruik moet ik direct overgeven...

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Boter... Gruwel
    Slijm in de ooghoeken vande hond of kat
    Kattenkots
    Sproei-geur van een kater...

10. bereke

bereke Niet meer actief

Gebruikte, vuile pleisters + van dat wit spul in mondhoeken van mensen + handen niet wassen na toiletbezoek + ....

11. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    De geur van bananen en pindakaas. Brrr....

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Voeten. Bleghh
    Rabarber ga ik ook van over mijn nek.
    Heb een bloedhekel aan beesten zonder haar en poten. Brrrr daar krijg ik echt kippenvel van.

13. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik zeg ook niet dat ze dat niet mag vinden.
    Ik vraag me gewoon af waarom...
    Het gaat blijkbaar om "een schoonheidsideaal", want mensen met extreem overgewicht, hoeven echt niet bij voorbaat onhygiënisch te zijn.
    Maar ik vind het wel erg veroordelend en kwetsend om het op deze manier vies te benoemen, en dat mag ik toch ook vinden?
    Je hebt het wel over iets wat heel erg gevoelig kan liggen bij mensen.

14. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Knoppen van liften, deurhendels in garages of openbare ruimte, wc's in meeste openbare gelegenheden zoals station of festivals... En...

Sigaretten... Daar ga ik echt over mijn nek van. Snap niet dat mensen kankerverwekkende stickies roken en dan die stank ielgh! Mijn ouders hebben beide gerookt en zijn gelukkig beide gestopt beide door medische redenen (altijd in de keuken en nooit bij zijn van ons). Snap niet dat zo iets smerigs lekker kan zijn. Heb het zelf ooit geproefd en ielgh ging er over mijn nek van!

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Maar dat wordt toch ook nergens gezegd?

16. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha eindelijk een lotgenoot :)bBananen.... Brrrrrr

Iedereen moet er om lachen, maar ik vind die dingen zoooo ranzig, die sterke geur.... Gadver! Ik zeg altijd dat ik een bananen-complex door mijn zusje opgelopen heb.... Die ging er vroeger op kauwen, deed dan d'r mond open en riep dan "D. Kijk dan, ongeluk in een tunnel!" ;) :$

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dat is mijn hele punt.
    Het wordt vies benoemd en als ik vraag waarom dan wordt daar niet op geantwoord.
    Als je mijn berichten terug leest dan val ik niet aan maar vraag ik waarom...
    Ik ben oprecht nieuwsgierig waarom, want zoals ik eerder in mijn berichten al aangaf, kan ik me voorstellen dat het vies is als mensen doorlig plekken hebben of zichzelf niet meer kunnen verzorgen.
    Maar verder kan ik niet begrijpen waarom iemand met extreem overgewicht als vies wordt beschouwd, terwijl hij/zij zichzelf misschien nog wel beter verzorgd dan een gemiddeld persoon van normaal gewicht.

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik begrijp het ook niet. Ik krijg volgend jaar een gbp en ben zó benieuwd hoe anders mensen op me zullen reageren als ik ipv maat 50 straks maat 40 heb.. Ben ik nog steeds dezelfde persoon maar kennelijk maakt dat voor sommigen een wereld van verschil..

19. bereke

bereke Niet meer actief

Maar er worden toch veel dingen genoemd hier waar geen 'echte' reden achter zit. Waarom vind je iets vies? Tja dat is gewoon een gevoel en die zijn niet altijd logisch...
    Oh en ik heb ook overgewicht.

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ergens snap ik het wel. ik bedoel begrijp me heel goed. ik heb niets tegen bv geestelijk gehandicapten. vind dat heel erg. maar als zulke mensen naast mij ergens zitten te eten inclusief allerlei oerwoudgeluiden en slurp en smakgeluiden plus kwijlen en met open mond eten ja sorry dan heb ik ook niet zon trek meer. terwijl ik ook heus wel snap dat die mensen er niets aan kunnen doen

Deel Deze Pagina