ik ruim op m'n werk dagelijks poepluiers op, ik vind het niet erg. Als iemand overgegeven heeft, hoe zuur ook ruim ik het op zonder te blozen of te kokhalzen. Maar als iemand zelf gaat kokhalzen ga ik mee doen, jakkes !!!!
Voeten, tenen, teennagels. Erg, erger, verschrikkelijk! Zelfs bij het typen van het woord voel ik kippenvel en span ik al m'n spieren. Ieuww
Wat ik ook niet mooi vind is dat er dames zijn die in de zomer met een topje de straat opgaan en hun oksels niet scheren. Ik scheer mijn oksels echt niet dagelijks maar ik zal nooit en te nimmer in de zomer met een hele bos onder mijn armen gaan lopen.Staat echt armoedig. Dat witte spul in de mondhoeken is ook viezig. Ook bananen heb ik aversie tegen.Ik lustte als kind al geen bananen.Als kleuter werden er eens bananen uitgedeeld en ik durfde niet te zeggen dat ik ze niet lustte dus heb ik een deel opgegeten.Een uur later kwam alles eruit en sindsdien kan ik dat smakkende geluid al helemaal niet meer verdragen. Rochelende mensen vind ik ook super smerig. Een onverzorgd gebit knap ik direct op af. Sauna vind ik vies.Al die vieze lijven brrr en wie weet wat ze allemaal voor soa's verspreiden door daar met hun blote gat te gaan zitten broeien brr Een koortslip vind ik er ook vies uitzien evenals krentenbaard bij kinderen Groene snottebellen ook vies. Onverzorgde mensen Mensen die zich laten likken door een hond in gezicht of heel hun handen laten aflikken.Doet mijn schoonmoeder en dan maar roepen dat de hond zo schoon is.Zit even daarvoor nog aan zijn eigen reet te likken,super ranzig Bij elkaar toch best veel vieze dingen haha Etensluchten vind ik ook smerig en ook mensen die naar knoflook ruiken
Wielrenners die bij het passeren even hun neus legen. Wie weet waar dat allemaal belandt . Te goor. Mensen die me recht in het gezicht hoesten. Walgelijk.
- Poep, urine, kots, snot etc. - Haar in eten, brrr, ik krijg daar zelfs nachtmerries van. - Maden - Zweetvoeten, wij lopen niet met schoenen thuis, maar bij vreemden heb ik liever dat ze hun schoenen aan hebben dan dat zij hun voetzweet achterlaten op de vloer
Erwtensoep, ga bij het idee alleen al kokhalzen. En voeten, manlief moet sokken aan in bed, wordt al panisch bij de gedachte dat ik voeten voel.
Kattenvoer, dat natte blikspul!! Getverrr, en het idee dat ik het aan mijn handen krijg.... brrrr! Eten aan mijn handen. Nat brood!!! Geeeetver! Schimmelkaas, iets met schimmel dat stinkt gooi je toch gewoon weg??!
Ik moet wel lachen om de rijtjes met poep,plas,kots en snot.. Als jullie bij mij op m'n werk komen ga je zwaar over je nek denk ik.. Ik werk met verstandelijk gehandicapten en wij hebben 1 client die de hele dag door kotst. Hij begint s'ochtends als hij wakker wordt en stopt pas als hij slaapt. Hij weegt ook maar 35 kilo. Hij eet zijn eigen kots ook weleens terug op. Ik zit dus gerust te eten terwijl hij 2 meter van me vandaan zit,geen problemen mee. Poep en urine zien (en ruiken) we ook de hele dag door.. Ik ben er aan gewend,erg eigenlijk he
Een lange haar in mijn eten of mond.... het idee alleen al laat me kokhalzen.. laatst had mijn zoontje een lange haar in zijn mond.. ik zat te kokhalzen en kreeg geen hap meer in mijn mond.. terwijl hij vrolijk verder at... jak..
Op dit moment: -poep van de kinderen. Normaal kan ik er wel tegen maar niet tijdens de zwangerschap - kots - ik ben pas verhuisd naar het buitenland en hier lopen van de doorzichtige gekko's/hagedisjes rond. Elke keer als ik de garage opendoe, zit er weer eentje op de deur brrrr
Zilvervisjes zijn insecten die op vochtige plekken leven en die dan wel eens tevoorschijn komen op je aanrecht of in de badkamer.
Alle kots voorbeelden vind ik erg jak. Maar ik vind het vastpakken van een zemen lap ook te smerig voor woorden.. Brrr En kinderen/mensen die hun eigen snot opeten gadverdamme!! En kinderen die een ijsje krijgen maar het niet snel genoeg opeten en dat het gesmolten ijs zo langs hun gezicht en handjes loopt.. En vast nog wel meer dingen
Ik vind mensen die zelf niets of weinig te klagen hebben over hun gewicht en wel een oordeel hebben over mensen die dat wel hebben, echt zó vies.