wat vinden jullie echt leuk aan jullie man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door thewiz, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    De titel zegt het al....

Wat voor eigenschappen vindt je nou leuk aan je vriend/man?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Zijn heerlijk droge humor!

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    zijn zorgzaamheid en dat je goed aan hem kan zien dat hij enorm geniet van ons!!

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    dat we vreselijk kunnen lachen samen:D en dat ie echt me grootste maatje is. en dat we lekker samen kunnen kletsen over van alles en nog wat:p eigenlijk is er heel veel leuk aan mijn man. haha

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

net als roes, dat hij enorm geniet van ons gezinnetje!!

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Pff ik zit toch te denken.... en te denken.... en te denken...
    Whaaa!

Al de dingen die ik echt leuk aan hem vind, vind ik soms ook vreselijk!! Bij ons liggen de haat en liefde echt heel dicht bij elkaar

7. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    oei dat lijkt me lastig zeg!!

8. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn zorgzaamheid en het lekker huiselijke!

Hij is Geen man die in het weekend de kroeg in moet met zijn vrienden, is geen man die me afzeikt als zijn vrienden erbij zijn, is geen man die het huishouden vrouwen werk vind, en hij vind het heerlijk om alles met zijn zoontje te doen!!

Oftewel echt mijn liefde van mijn leven!!

9. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm, lijkt me geen goed ding dat je niks positiefs kunt noemen!!!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zijn humor,zijn zorgzaamheid, luisterend oor en zijn steun. Hij is niet alleen mijn man en partner maar ook echt mijn maatje!
    Kan niet zonder hem!

11. Within

Within Niet meer actief

Zijn humor, zorgzaamheid, hij is enorm lief en kan af en toe lekker kinds zijn. Ik kan enorm met hem lachen en hij is echt mijn maatje :)

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

zijn humor, maar ik ben vooral gevallen voor zijn eerlijkheid, zijn zorgzaamheid, eigenlijk voor heel zijn karakter, tuurlijk heeft ie min punten maar dat heb ik ook.

ik heb een grote beer met een lief klein(erg groot) hartje (softie van binnen hihi)

13. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik vind het ook moeilijk om te zeggen. Eigenlijks veel dingen wel. Ik ben voor hem gevallen om hoe hij deed. Nu na 11 jaar kan hij mij nog wel eens aankijken dat ik denk ja dat is die blik

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zn humor, zn vrolijkheid, zn positiviteit, zn eerlijkheid en zn zorgzaamheid! na 10 jaar laat hij me nog steeds stralen... Tis gewoon een goedzak...een goede clown :)

15. mizeluro

mizeluro Lid

2 jul 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    De manier waarop die van ons geniet. toevallig maakte hij vanmiddag nog de opmerking dat wij zijn leven zo compleet maken.

16. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het feit dat hij echt mijn maatje is en dat ik voor hem echt de nummer 1 op aarde ben (en hij voor mij!). Dat ik met al mijn onzinnige, kneuterige onzekerheden bij hem terecht kan.

En vooral dat hij zo ongelofelijk van onze zoon kan genieten en mij dan aankijkt met een blik die zegt: dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar gekregen met zijn tweetjes!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat hij zijn emoties kan tonen, en echt durft te huilen. Misschien raar maar dan smelt ik:)

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat we altijd over alles en niks samen kunnen kletsen, dat hij altijd laat merken dat hij me mooi vindt en dat hij dingen die ik heeeeeel dramatisch vind op de momenten dat het nodig is goed kan relativeren. Weet nog wel meer, maar dit vooral!

19. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    in de eerste instantie ben ik voor zijn humor gevallen, wij hadden direct een klik samen, we waren collegas en hebben heel wat afgelachen en begrepen elkaar precies als we het ergens over hadden.. ook dat ik serieus met hem kan praten, hij is slim, heeft geleefd dus wel aardig wat levenservaring voor iemand van zijn leeftijd, en zijn positieve instelling altijd vind ik vreselijk goed dat begint bij mij steeds vaker te komen, eerst zag ik altijd het negatieve in van dingen nu merk ik dat ik eindelijk steeds vaker de positieve kant kan bekijken...
    niet altijd hoor maar het komt...
    vind het ook gewoon heerlijk dat ik met hem soms de grootste lol kan hebben om helemaal niks haha
    en hij is een superlieve papa en dat vind ik gewoon aantrekkelijk, bovendien ziet hij er ook niet slecht uit :D

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Héél veel humor, lief, zorgzaam, slim, empathisch. Hij is alles voor mij, ik ben alles voor hem. Samen kunnen we de hele wereld aan. <3

Wat fijn dat er nu eens een positieve thread is over mannen. Ik lees zo vaak op ZP dat vrouwen over hun vriend/man klagen en begrijp dat nooit zo goed... ik bedoel, je kiest je partner toch uit. ;)

Deel Deze Pagina