Teveel om op te noemen denk ik. Ik ben echt heel gek op mijn man en sinds onze kinderen geboren zijn is dat gevoel nog meer gegroeid. Hij laat soms zo heerlijk tegen zich aan tetteren door mij zonder dat hij geirriteerd reageert, Hij is supergezellig, ik kan met hem de kroeg in en laveloos worden (al een heel tijdje niet meer gebeurd maar toch), de gekste dingen met hem ondernemen zonder dat hij me raar vind, hij is lekker boeffig op een grappige manier (op een jordaneze manier kan ik wel zeggen, niet te beschrijven bijna), hij is zorgzaam en lief, zegt me waar het op staat zonder respectloos te worden, oh zijn ijzersterke humor en zijn rare gegiegel (ze noemden hem vroeger ook giegel), hij is mijn ultime minnaar (zal ik maar niet al teveel over uitwijden), heeft vandaag tijdens mijn werkdag met de kinderen doorgebracht en ik krijg alleen maar te horen hoe leuk ze toch zijn enz., ehm ik denk dat ik zo een heel A4'tje kan voltiepen! Ik heb echt een gouden kerel aan de haak geslagen! (Oh, en ook hij heeft negatieve kanten maar die heb ik ook. Die wegen niet op tegen de positieve kanten).
zijn heerlijke humor waar hij mij elke keer mee in een schatter lach krijgt, dat hij zo lief kan zijn , mijn heerlijke lekker teddy beertje is dat ik altijd op hem kan bouwen in moeilijke tijden dat hij er altijd voor mij is van mij houd en mij mist als hij weg is en na 13 jaar samen zijn nog zo lekker kunnen sexen hahahahahah dat hij mij accepteert met deuken in mijn voorhoofd van een operatie mij nog mooi vind ondanks 10 kilo aan te zijn gekomen door een tumor dat hij mij ziel verwant is
zijn humor! En dat we samen zo kunnen genieten van de zelfde kleine dingen.. en natuurlijk van onze twee mannetjes... en dat hij mij met beide benen op de grond kan zetten als ik weg zweef op allerlei piekergedachten... hij relativeert het dan weer...
Zijn humor zeer droog, zijn zorgzaamheid. Zo op de details let kwa schoonmaaken ,alleen maar goed zul je denken vind ik ook maar soms kan ik me echt ergeren. zo op een spontane moment begint te stoeien met de kids dat ik soms 3 kids in huis hebt. Eigenlijk heb ik er best nog een paar.en heb ook mijn ergenissen hoor.maar dat zal vast meer hebben.
Hmmm topic is 286x gelezen en er is maar 23x een reactie geplaatst? Zo moeilijk is het (hopelijk) toch niet om iets positiefs over je man te zeggen? Mijn man is naast mijn geliefde ook mijn beste vriend!
Hoe hij in het leven staat....altijd positief en nooit negatief. Maakt zich nooit ergens druk over (ik maak me overal druk over en hij zet me dan weer even met beide benen op de grond wat nou ECHT belangrijk is in het leven) En zijn humor! We kunnen zo ontzettend met elkaar lachen...dat is echt niet minder geworden na 9 jaar en ik hoop dat dat altijd zo blijft!
Zijn zorgzaamheid. (soms iets té ) Hij is heel lief, doet alles voor me. En het feit dat hij ook tegen mijn familie zegt dat hij voor mij door het vuur gaat, superlief! Mijn droomvent, al hebben we beide onze minpunten.
Zijn eerlijkheid en zorgzaamheid, het vermogen om sorry te kunnen zeggen, het feit dat hij een waanzinnige vader voor ons zoontje is en dat hij mij regelmatig vertelt dat hij mij nog steeds mooi vindt en van me houdt.
Wat iemand zegt over negatieve dingen over mannen is mij ook al eens opgevallen! Die topics zijn ook eenstuk sneller groot dan deze, jammer hoor! Dus meiden die alleen negatieve dingen kunnen bedenken, probeer een eens hier te posten! .
Ik kan heel veel goede en fijne dingen over mijn lieffie vertellen! Maar we kunnen in een deuk liggen om niks,hij is zorgzaam,zal eerst aan een ander denken voordat hij dat aan zichzelf doet, is mijn maatje, voelt precies aan wanneer ik niet lekker in mijn vel zit(andersom ook trouwens), en het voelt gewoon compleet als we samen zijn! (wat niet wil zeggen dat hij geen negatieve dingen heeft hoor,want die zijn er absoluut ook!.Maar daar gaat dit topic niet over )
Pfff, wat ik leuk vind aan mijn man...? Heb je even? - Hij is grappig - Hij is lief - Hij is eerlijk - Hij vraagt zich oprecht af waarom ik beweer dat ik een buikje heb - Hij is zorgzaam - Hij is de leukste papa die ik ken - Hij stimuleert mij om me te verbeteren - Hij durft zich open te stellen voor mensen, ondanks dat hij al meer dan eens teleurgesteld is in het verleden - Hij is wel goed in het huishouden - Hij maakt mijn leven gezelliger en vrolijker! Nou ja, dat is het in het kort. Kan nog wel een uur doorgaan met allemaal hele kleine dingetjes, maar daar zit niemand op te wachten
- omdat hij altijd zichzelf is - lief is - me neemt zoals ik ben, en me niet raar of doodvermoeiend vind als ik een periode last heb van paniekaanvallen - hardop zegt dat hij van me houdt wanneer hij dat wil, ook al zit daar een hele groep vrienden of familie bij - lief over me praat tegen vrienden - me uit laat razen als ik op dit moment last heb van mn hormoontjes en dan soms ook niet al te lief tegen 'm ben en me dan aankijkt en zegt "schatje wat ben je toch een heerlijk mens" - een arm om me heen slaat als ik die nodig heb - als ik uit mn werk kom, samen met de honden naar de deur loopt om me een kus te geven - we samen verschrikkelijk kunnen lachen, lol kunnen hebben om niks, samen stomme blije dansjes doen in de huiskamer, maar ook samen kunnen huilen ook ik kan nog wel even door gaan, maar dit is het in het kort Hij is gewoon mijn ventje...ik hou verschrikkelijk veel van hem, en wil 'm nooit meer kwijt
Hij is trots op ons als gezinnetje, super lieve papa, geeft me heel vaak spontaan kusjes en knuffels, zegt vaak dat hij van me houd! Jaaaa hij kan toch ook wel heel erg lief zijn haha
Hij is de liefde van mijn leven Altijd eerlijk, grappig Verteld me elke dag hoeveel hij van me houd Kunnen altijd samen lachen Helpt wel mee in het huishouden Zelfs tijdens de seks kunnen we de grootste lol hebben haha en nog veel meer Kortom hij is mijn alles.
lijkt een beetje op het topic leuke mannen, heb daar gereageerd dus ik kopieer dat stukje even : mijn man is een geweldige vent, hij neemt het op voor zijn gezin tegen zijn moeder en zusje hij doet alles voor zijn kids, hij doet echt alles voor mij, maar dan ook echt letterlijk alles, ik ben chronische ziek en kan niet teveel inspanning leveren, wat met kinderen soms lastig is, manlief heeft daarom extra een baan genomen van maar max.28 uur, ( ik werk dus niet ! ) hij doet de was en de vaat , we hebben een huishoudster die 1 keer in de week het huishouden doet en de rest houd manlief elke dag bij. hij doet de boodschappen, hij doet dit allemaal zodat ik al mijn energie op het verzorgen van de kids kan vestigen. uiteraard doet hij ook dingen met de kids hoor. soms wanneer mijn ziekte zich zo erg heeft geuit..... zorgt hij voor de kids.... EN voor mij.... dan kan ik mezelf niet meer douchen,niet aankleden, en dat doet hij dan voor mij, en dat allemaal zonder ook maar 1 keer te klagen. ook neemt hij van zijn werk soms even een omweggetje en gaat dan naar de stad, en haalt mij heerlijke metworsten die ik zo lekker vind, Nee ik heb een echte lieverd.
zijn humor, zorgzaamheid, hoe hij me altijd me zin geeft hoe hij mij laat voelen (alsof ik de aller aller aller beste ben) hij is gewoon mijn allerbeste vriend en ik wil hem nooit nooit maar dan ook echt nooit kwijt! en daarom heb ik een lijst voor hem gemaakt met 101 redenen waarom ik zoveel van je hou...
*dat ie een hele lieve en goede vader is voor zijn kinderen. *dat ie soms dingen zegt waar andere misschien niet om zouden kunnen lachen maar ik dan weer wel. *dat ie een hele grote mond heeft maar een heel klein hartje.
De dingen die ik echt in mijn vriend waardeer, behalve lief zorgzaam en zijn humor, is dat hij staat voor de mensen waar hij van houdt. Daar wil hij geen negatief woord over horen en hij zal er altijd voor ze zijn en voor ze opkomen. Dat doet hij niet alleen voor mij, maar ook zijn vrienden en familie (ook mijn familie vallen daartegenwoordig onder) zal die altijd willen helpen. Daarbij straalt hij veel rust uit, en waar hij is voel ik me op mn gemak. Als hij gaat stappen met zn vrienden neemt hij soms uit zichzelf een roos of broodje shoarma voor me mee midden in de nacht Hij confronteert me met mijn tekortkomingen en probeert me daarbij te helpen. En als hij me aankijkt krijg ik nog steeds kriebels in mn buik.
Uhhmm heleboel -zeurt nooit als ie gaat werken en is erg ambitieus -altijd vrolijk -gaat er bijna altijd snachts uit voor mij omdat hij weet dat ik dat heel zwaar vind nu ik nog niet helemaal goed in mn vel zit -staat altijd dag en nacht 100% voor iedereen klaar -in bed issie leuk hihhih -heel attent -zorgzaam -en gewoon een lekker ding