Ik heb wel een heel lijstje, maar mijn favoriet is toch wel als ie voor de spiegel staat te dansen, om te kijken of ie er nog een beetje leuk uitziet. En dan niet doorheeft dat ik naar hem kijk Verder is ie lief, leuk, lekker en schattig! En vooral mijn mannetje
Dat we de zelfde humor hebben & de zorgzaamheid en liefde die ik zie als ik Esmee en hem samen zie. Verder kriebelt hij mijn rug elke avond als we op de bank zitten.
Dat hij lief is.. Dat hij mij altijd aan het lachen weet te brengen als ik me even niet goed voel.. Dat hij nog steeds bij me is..ondanks dat ik soms zoooooo"n bitch kan zijn.. En hij is gewoon een vet lekker ding
Ik heb echt een GEWELDIGE man. Hij is lief,zorgzaam,grappig,heel sociaal en zo kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen. Mijn man is ook super trots op ons kindje wat in mijn buik groeit en heeft elke dag wel een aantal momenten dat hij tegen de kleine aan het praten is Ook is mijn man super goed in het huishouden het maakt niet uit wat hij ''moet'' doen maar dat komt altijd goed (hij is 3 maanden werkeloos geweest en ik hoefde thuis niets te doen) Ik heb echt een geweldig lieve en knappe man we zijn samen zo gelukkig en hopen straks nog gelukkiger te worden met onze kleine erbij. Ik heb echt mijn droomman!!!
Zijn zorgzaamheid, zijn creativiteit, zijn verantwoordelijkheidsgevoel, zijn humor, zijn betrouwbaarheid en zijn mooie, stoere kop! Mijn man is echt veruit de leukste
Zijn hele karakter!! Vooral ook hoe open hij is in het tonen van emotie. Ik heb daarom ook niks met van die macho mannen die zeggen nooit een traan te laten en dat huilen voor vrouwen is. Hij is lief, zorgzaam en zou voor onze dochter en mij door het vuur gaan!
Zijn zorgzaamheid, verantwoordelijkheidsgevoel , Dat hij altijd zo vrolijk onder de douche staat te zingen zijn verlegenheid en kan zo maar doorgaan Hou ontzettend veel van mijn manneke!! <3<3
Zijn zorgzaamheid, Zijn verantwoordings gevoel, hij me partner is maar ook mijn beste vriend! en zo kan ik nog meer opnoemen
dat wat ik ook doe, zeg en vind, hij vindt niets raar en staat overal voor open. hij gunt me alles. daarnaast is hij gewoon de allerliefste
Mijn man heeft alles wat ik me kan wensen. Lief, knap, humor, zorgzaam, sociaal, galant, stoer, gevoelig, geweldige vader voor kids, enzz..... Na al die jaren geeft hij nog steeds m'n kopje thee aan als we samen op de bank zitten, houdt hij de deur voor me open en zegt elke dag dat hij me de mooiste en liefste vindt.
hij doet zich tegenover de buitenwereld veel stoerder voor dan ie is, bij mij is ie een softie hij kan me troosten als ik verdrietig ben, we kunnen samen samen over de vloer rollen van het lachen, lekker gek doen en stoeien, hij belt me regelmatig alleen om even mijn stem te horen hij wast altijd mijn rug als ik sta te douchen hij heeft een heerlijk lichaam en een knap hoofd, we kunnen samen over van alles praten, niets is hem te gek, de blik in zn ogen als we elkaar een tijd niet hebben kunnen zien (wonen samen, maar hij is veel weg voor zn werk). Hij is gewoon een geweldige vent, ik bof maar met hem. Heb nog regelmatig kriebels in mn buik
wat een ontzettend leuke mannen hebben we allemaal hier mijn vriend ontzettend heb het echt getroffen weer -lief -zorgzaam -zet elke ochtend voor mij koffie -maakt altijd ontbijt (ik eet iets later) -zegt elke dag dat hij van me houd -zegt elke dag dat ik zijn prinses ben -masseerd s' avonds mijn voetjes (voor hem vingers) -helpt mee in het huishouden draait nergens zijn handen voor om -ik mag geen zware dingen tillen hij wilt niet dat ik moe word -als ik iets nodig heb dan zorgt hij ervoor dat het er komt ach kan nog even doorgaan maar heb het écht waar weer getroffen