Zijn positiviteit, zijn oprechtheid/eerlijkheid, zijn humor...slechts 'n kleine greep...ik kan nog wel veel meer noemen. Op ieder moment van de dag kan ik naar hem kijken en zeggen: That's my man!!! En dat na ruim 13 jaar...
Hij is er altijd voor me, verzorgt me als ik het zelf niet kan, doet enorm veel met de kinderen, werkt hard en is gewoon heel lief.
dat hij me respecteerd met hoe ik ben, vooral met mijn PND die ik heb gehad. hoe weinig hij er ook aan kon doen, hij was er wel! en ik vind het super om te zien als hij met Jill bezig is.
dat hij de super beste papa voor ons zoontje is en we daar samen ook heel erg van genieten en steeds zeggen kijk dat lieve gezichtje nou van dr, dit of dat. dat hij altijd de hond uit laat, dat hij mij laat uitslapen als ik het nodig heb
Goh wat niet. Ik ben nog steeds straal verliefd na 11 jaar. Maar het allerleukste vind ik dat hij me altijd bijzonder doet voelen. Echt "the only girl in the world" gevoel.
Zijn rust, liefde, eerlijkheid. Zijn knappe koppie en vooral het stukje jonge hond wat nog steeds in hem zit. Samen door het huis rennen en gek doen, lachen, dromen over later. Plannen maken voor de toekomst en aan hem zien dat hij enthousiast is. De liefde in zijn ogen zien als ie naar me kijkt.
Over mijn mannetje heb ik zat positiefs te bedenken maar het fijnste vind ik dat ie er altijd voor mij en de meiden is!! Verder is hij grappig, recht voor zijn raap (soms iets te) zorgelijk lief en mijn beste maatje! En hij is echt een superpapa de meisjes zijn zo gek op hem en daar geniet ik echt van!!
Toen ik vanmiddag thuiskwam van mijn werk, zag ik papa en ons meisje van elkaar genieten. Dochter in haar wagentje en papa maar rondjes draaien en een plezier dat ze hadden. Dan ben ik de gelukkigste mama op de hele wereld