Matrassen

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb s'ochtend altijd last van mijn nek en rug en vaak hoofdpijn.
    Nu zat ik te twijfelen of een nieuw matras misschien een oplossing is. Die waar we nu op slapen zijn van Ikea.
    Waar hebben jullie je matras gekocht en ben je tevreden?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Misschien eerst een nieuw kussen proberen? Ook omdat je last van je nek en hoofdpijn hebt.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik had altijd rugpijn bij het opstaan en ben overgestapt op een NASA matras. Echt supertevreden over! Deze vormt zich naar je lichaam dus geen drukpunten meer zeg maar.

Maar gezien het feit dat jij last hebt van je nek en hoofd is een ander kussen misschien eerst ook wel te proberen idd...

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    wij hadden boxsprings van ikea, en altijd pijn,stijf.. Ik heb altijd rugklachten. Nu hebben we een topmatras/dekmatras bij ikea gezocht. Dit is ook van dat traagschuim en geloof me ik lig heerlijk ! ;) Dus geen ander matras maar gewoon een dekmatras erbovenop. Hij is geloof ik 6 cm dik.

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hadden ook een matras van Ikea maar al gauw kwamen we er achter dat we hier beide met pijn en nog meer klachten van bed afkwamen. Eerst hebben we ander kussens geprobeerd maar dit was ook geen succes. We hebben ook nagedacht over een dekmatras maar ik vind het traagschuim helemaal niets, mijn vriend vind het super maar ik krijg alleen nog maar meer pijn (komt ook door de fibromyalgie) nu hebben we beide een appart matras die van hem is iets harder dan die van mij het zijn wat duurdere matrassen maar hebben er absolut geen spijt van dat we deze gekocht hebben. Het zijn pullman matrassen. Die wil nog wel eens een aanbieding hebben met 2e matras voor de helft van de prijs.

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik had juist klachten, en met een nieuwe matras van de ikea geen last meer.
    wel moet ik ook met een traagschuim kussen slapen,anders heb ik ook nekpijn.
    maar dat had ik altijd al.

Deel Deze Pagina