wat vinden jullie echt niet kunnen (kleding)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tulip, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    ja dit is eigenlijk ook wel zo'n beetje mijn lijstje:) Zwart vind ik op zich wel kunnen maar dan wel met kleur gecombineerd. Mijn dochtertje heeft bv een zwarte skinny jeans met hello kitty op de kontzakken maar dan wel met een gekleurd truitje erop.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    oooh vreselijk ja, en de pedo's die kicken er op.

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik zie soms kinderen op mijn werk die altijd in te grote kleding lopen!! Dus de broek 6 keer omgeslagen, enz. En het gekke is: op het moment dat de broek volgens mij dan wel goed past zie je hem niet meer ( misschien verwassen of versleten??). Mijn dochter loopt eigenlijk altijd in kleding die gewoon past, of net iets groter is, vind het anders zo rommelig staan!! En als het niet meer past, is het meestal ook niet zo mooi meer, dus prima!

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ohno ik haat hello kitty! Net als cars en bob de bouwer... Leuk voor in bed!

Verder gewoon combi's die worden gemaakt, mygod!! Geel rokje, rose legging en rood shirt... Mooi ja!

Of hoe heet dat zweedse merk? Onwijs druk? Horror!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

Daar ben ik het zó mee eens!

Ik hou zelf niet zo van allerlei printjes op kleding en inderdaad vooral de Disney dingen, maar ook de hello kitty truitjes koop ik niet voor mijn dochter.
    Wat ik écht heel erg vind zijn die haarbandjes bij pasgeboren meisjes zonder haar. *gruwel*

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kleding die op de groei is gekocht
    teveel disneyprint. een klein inimini mickeymouseje op de borst kan net.
    winnie the pooh zooi
    van die ordinaire kleding met veel goud en glitters en riemen etc'
    spencers vind ik ook niks
    en van die shirtjes met van die domme teksten vind ik ook niks. zoals ik lijk op mn vader ofzo

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja en mijn plurk staat dus helaas geen echte meisjeskleding. die ziet er het leukst uit in een stoere spijkerbroek en iets hips erop.
    echt een mooi jurkje ofzo slaat als een tang op een varken bij dr

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Wat ik echt niet vind kunnen zijn van de 3 delige kostuums voor jongetjes... ieuww, ook met kerst een ontzettende no-no.
    en verder is het natuurlijk ook smaak. Zo houd ik niet van disney kleding.

Ik betrapte er mezelf op, dat ik mijn dochter vandaag ook een ietwat te korte broek aan had getrokken, maar de vorige keer was ie nog lang genoeg volgens mij :D Ze vliegt ineens de lucht in.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Whahahha geweldig!!

Maar ik moet me schuldig maken aan
    Spencer geweldig!
    Roze en paars draagt Quinn ook, maar het staat hem echt leuk!

Verder wat ik echt niet vind kunnen

Kleding wat te kort is, een kindje bij Quinn zijn kdv zijn kleding is altijd te kort, verschrikkelijk!!
    Vieze kleding, van dat grauwe, muffe verwassen kleding.

enorme printen op de de kleding.
    Disney ook zo erg, Quinn heeft er wel een paar, maar dat prop ik onder een blouse haha, zie je niks meer van

10. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

O,ja... dan wordt het net zo'n paasei. Vreselijk.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, ik vind dat een hoge amusementswaarde hebben... het een paasei! Onee! een meisje! :D

12. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik kan beter zeggen wat onze meiden nooit aan zullen krijgen!
    Geen schoenen met hakjes.Geen kleding met stripfiguren,tekenfilmhelden en andere figuren van tv.
    Geen trainingspakken,geen sportschoenen en geen dierenprinten.
    En dan zijn ook nog een aantal merken die ze nooit aan zullen krijgen.Dat zijn van die merken met die tuttige jurkjes,die sowieso verschrikkelijk zijn om te strijken en waarmee sommige kinderen voor het altaar als ze hun communie doen.(begrijpen jullie wat ik bedoel?)
    En de rest van ik over het algemeen wel leuk.Heb 2 totaal verschillende kindjes,die beiden wat anders aan kunnen.Wat het ene meisje niet staat,staat het andere geweldig.
    Gelukkig verschillen smaken,anders moet ik heel goed gaan zoeken,in de speeltuin,om te zoeken welk blond kind nu ook alweer van ons is.

(lees nu net iets over haarbandjes,verschrikkelijk bij die jong kindjes,evenals een speldje en een elastiekje met 3 sprietjes)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Er zijn trouwens wel heel veel dingen die ik lelijk vind en die ik Ayla dus nooit aan zou trekken: alles met disney, hello kitty en allerhande andere beesten/stripfiguren/tekenfilmpoppetjes komen er hier niet in, jurkjes met (teveel) ruches, haarbandjes bij babies etc. Maar goed dat is mijn smaak, ik vind het verder wel "kunnen" zeg maar. Zoals ik al zei vind ik alleen sexy kleding voor kleine meisjes echt niet kunnen, dat is gewoon ziek en trekt alleen maar enge, vieze mannetjes aan.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahaha, hier van het zelfde, dat staat voor geen meter....
    N. is gewoon een stoerding en die roezes en schattige jurkjes zijn not done bij d´r! ;)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben ook niet van de disney of andere tekenfilmfiguren.. sokken en ondergoed niet meegeteld, want die vind ik ok, die zie je toch niet!
    Hoogwater is ook not done!
    Sexy shirtjes bij kinderen ook vreselijk!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

soms wel jammer hoor;) aan de andere kant. heeft het ook wel weer veel. zon stoere girl8)

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kinderen die naar een kdv gaan alsof ze zo uit hun nest geplukt zijn ongekamt haar een te kleine broek en te wijde trui
    verwassen troep omdat ze toch maar op het kdv zijn.

en ik heb een hekel aan prinsessenverkleedjurken die serieus de hele dag worden aangetrokken

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ondanks ik wel van jurkjes hou
    blijft Amy-lynn altijd wat stoers houden
    vandaag ook een jurk met jasje op haar vingino capri
    ik hou absoluut van stoer:D

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wat ik geen gezicht vind:

-paasei meisjes; kale babymeisjes met haarband, geen gezicht (zijn er meer met mij eens las ik al ;)
    - slobberende niet passende kleren: mijn dochter staan veel broeken niet en slobberen dan om haar kon, ziet er niet uit.
    - kleding dat 3 maten te groot is en dan 2x omgeslagen broekspijpen.
    - kleding dat 2 maten te kort is en niet zo hoort!
    - kleding waarbij duidelijk niet is gekeken naar het figuur van het kind, hele dikke baby/peutermeisjes met legging en kort rokje/jurkje waardoor het accent er ontzettend op gelegd wordt.
    - hemden voor een jongen (van de t-shirt dingen zonder mouwen voor de zomer)
    - legerprints
    - teigerprintjes e.d.
    - ordikleding: blote schoudertjes, naveltruitjes, minirokjes, etc.
    -rare teksten op truitjes.

Kortom: ik vind best een hoop niet mooi :p

Hello kitty persoonlijk ook niet, maar mijn dochter is zo gelukkig in haar hello kitty truitje en dat maakt veel goed ;)

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hoog water kun je bij een rechte pijp gelukkig nog opvangen door de broek om te slaan en over de laarzen te dragen :D
    Anders zou ik nog meer leeglopen op de kledingkast van mijn dochter ;) Maar helaas werkt dat niet bij een broek met flairpijp :(

En verder zijn disneyprints en vooral te sexy kleren voor mij not done.. Maar ook de kindjes die overduidelijk zelf mogen kiezen wat ze aan willen zodat zomerjurkjes gecombineerd worden met maiilots etc... Mijn 4-jarige mag echt nog niet zelf kiezen

Deel Deze Pagina