Leuk topic dit zeg. Wat ik echt niet vind kunnen is: Kleding wat duidelijk te klein is. Ouderwetse kleding (wat is gedragen door kinderen tien of twintig jaar geleden en nu volledig uit de tijd is). Sexy kleding bij meisjes (echt niet dus). Winney the Pooh of ander Disney spul (behalve als hij of zij het wel leuk vind of als het heel goed bij de kleine staat!!!!) Een baby van zes, zeven maanden met newborn kleding , (unisex kledig, boxpakjes, broekjes met sokjes eraan vast niet als pyama). Hakjes!!!!! Kleding dat niet bij het kindje staat (zoals pastel en licht bruin bij die twee van mij). Sportschoentjes (nike's Puma's) bij baby's. Jongenskleding met grijs gecombineerd met donkergroen, donkerblauw, donkerrood, voor in de winter. (Het staat mijn zoon ook echt niet) Trainingspakken naar school (af en toe moet je wel als ze er zelf op staan, maar dan zo min mogelijk). Mijn zoon (6) staat zwart, rose en paars gewoon goed, wel gecombineerd met een spijkerbroek en dus 'jongensachtig'. Verder vind ik de shirts a la Cool Cat met teksten dus wel leuk (if i'm not back in five minutes, just wait longer of i'm not smart, i just have better ideas), mijn zoontje is zo eigenwijs als hij groot is en ze passen dus wel bij hem. Haren kammen werkt bij hem trouwens niet, al stop ik zijn hoofd onder de kraan, dan nog krijgt hij het voor elkaar om zijn haren binnen een half uur in de war te hebben. Hello Kitty vind ik voor mijn meisje wel leuk (6 maanden), ik heb een heel leuk feestjurkje gehad voor haar en een heel vrolijk shirtje met paars, grijs en geel, echt apart. Ik vind het zelf ook niet zo storend als veel ander Disney spul (en dan met name die voor jongens). Grijs gecombineerd met kleur vind ik wel leuk. Kleding wat vies wordt kan je bijna niet voorkomen. Als die oudste om vijf over acht 's ochtends zijn kleren vies maakt, heb ik echt geen tijd om hem andere kleding aan te doen. Zelf heb ik liever oversized kleding (baggy trui, broek met pijpen omgeslagen) dan kleding dat net niet meer past. Groetjes
Ik en mijn vriend zijn wat kleding van onze kleine betreft wel erg ijdel...Alles tot aan ondergoed moet bij elkaar passen wat ie aan heeft, dus geen regenboog combi. not done vind ik :Lompe schoenen, te grote disney figuren, van die hele pakken met voeten eraan voor baby's, te korte broeken of shirtjes, gepluisde of verkleurde kleding, kleding uit jaren o, witte slipjes voor jongens. Wij houden juist wel van een trainingpak, zit vast ook heerlijk lkkr losjes en comfortabel. 3delig pak hebben wij wel en staat m beeldig en kan zich er ook vrij in bewegen, spencers maken hem schattig en heeft wel maatje groter broeken aan want wij houden van baggy vd kont afgezakte broeken. Wij houden altijd wel rek ermee dat t lkkr zit voor de kleine en dat ie er verzorgd bijloopt. Maar ik denk maar ieder zijn eigen smaak wat ie zijn kindje aandoet, ik kan t niet mooi vinden of vies eruit vinden zien maar t is en blijft hun keus en hun kindje. Zolang mijn kleine er smooth bijloopt boeit de rest me niet Ik als mama heb een beetje een obsessie ervoor dat mijn zoontje er tip top uitziet in leuke combi kleding hihihi, zolang hij er zich lkkr in voelt dus we doen hem geen dingen aan die te strak zitten, moeilijk aan en uit te doen etc..
Krijg helemaal zin om te gaan shoppen..... Gelukkig hebben ze nog niet zoveel kleding..... Hier ook spencers hoor, alhoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat het bij de oudste leuker staat dan bij de jongste, die gedijt beter op stoere kleding...... Mijn man heeft ooit eens in een dolle bui nike air max gekocht voor de oudste, deze vind ze heerlijk zitten, dus als we vragen welke schoenen hij aanwil begint hij altijd over zijn race schoenen... Vraag me niet waarom maar goed hij noemt ze zo!!! En mijn man vind ze nu echt afstotelijk......hahahahaha en ik vind ze leuk staan, alhoewel de eerlijkheid me gebied te zeggen dat ze misschien idd wat ordi aandoen, misschien is dat dan toch mijn verborgen kant...... Maar goed jammer dan hij vind ze lekker zitten!! Verder hier ook geen leger prints en cars kleding.... Oh en wat ik dus ook echt niet mooi vind zijn tuinbroeken...... Zag het laatst bij de oudste van mijn collega......buhhh Ga nu eerst maar eens richting centrum.....