Populaire boekjes bij ons (zoontje van 2,5 jaar): - alles van Bobbi - Rupsje nooitgenoeg - Meneertje Kietel - Vos en Haas Hij bladert ook graag in stripboeken (snoopy bijvoorbeeld) en wat ook leuk is (schrijvers weet ik niet): - Ikke niet - Allemaal de liefste - Allemaal kunstjes Hij heeft al een tijdje geen Dick Bruna boekjes meer gepakt, maar er zijn ook periodes dat hij die heel graag wil lezen (alles van Nijntje, Snuffie, Poesje Nel, de Matroos) Zelfde geldt voor Jip en Janneke; hij vond het grote voorleesboek altijd fijn om in te bladeren na het voorlezen maar laat het nu een beetje links liggen.
Woezel en pip is erg leuk Wij zijn lid van de disney boekenclub en krijgen elke maand een boekje met stickervel en een bijbehorende CD. Hier maken we dan ook echt een thema maand van met bijbehorende kleurplaten enzo Is heel erg leuk! Ook leuk om te lezen, zeker omdat het goed bij eventuele dvd's past.
Oh hier ook boeken en leesfans! Wij vinden leuk (lees Jaime kent ze uit haar hoofd) - Pom ti Dom (van kim van kooten, gaat over sinterklaas en een hebberig meisje) - kleurenkoetje, weet naam schrijver niet - stap maar op mijn bezemsteel (echt heeeeeeel leuk) - verhalen voor het slapengaan die van koning en koningin Bobbel - winnie the pooh - dikkie dik (toen ze wat jonger was) Oh en Nippertje is ook erg leuk!
Mijn dochter vind woezel en pip erg leuk! Wil zelf nog gaan kijken naar een boek met allemaal verhaaltjes van 1 minuut... kreeg ik door via een collega! Kan je het zelf zo lang maken als je wilt... 1 minuut een verhaaltje en vind je dat te kort dan lees je er meerdere voor