wat vinden jullie een leuk kledingmerk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alita, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Kik Kid! Ken ik helemaal niet... ga ff googlen aangezien hij zo vaak genoemd wordt :D

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh nee... Kik Kid is retro, daar hou ik niet van :)

3. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Het is prijzig, maar zooooo leuk: Bengh!
    Verder vind ik dat de Hema en H&M ook leuke dingen kunnen hebben. Niet altijd...gewoon regelmatig binnen lopen.

4. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bengh, mim pi, bomba wel prijzig maar heel leuk.
    Z8 vind ik ook geweldig maar valt klein.
    Hema, H&M en Name it, goed betaalbaar en leuk te combineren.
    Little feet heeft af en toe ook leuke items. valt smal.

5. MamaVanNina

1 sep 2010
    40
    0
    0
    Student pedagogiek (afstudeerfase)
    Amsterdam
    #25 MamaVanNina, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    - Oililly vind ik te gek, vooral voor meisjes dan. Ze hebben altijd zulke vrolijke kleuren en het is van een hele goede kwaliteit.
    - Claesen's vind ik geweldig, vooral de printjes, maten komen ook goed overeen.
    - Molo heeft ontzettend gave, aparte babymode, maar oeh wat is het prijzig zeg!
    - Petit Louie vind ik ook heeeel mooi!
    - Noppies heeft wel leuke kleertjes soms, passen qua vorm ook goed bij mijn dochtertje's bouw.
    - Villa Happ vind ik meestal ook erg leuk - mijn tante koopt daar altijd kleertjes van, voor mijn dochtertje - maar de maten vallen soms wel echt klein.
    - Le Petit Bateau vind ik ook erg schattig, maar valt echt heeeeel klein, dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.

Overigens koop ik de meeste merkkleertjes via Marktplaats. Nieuw is gewoon echt te prijzig voor ons budget en mijn dochter is er toch zo weer uitgegroeid. Dat geldt ook voor de kindjes die daarvoor de kleding gedragen hebben, dus over het algemeen ziet het er nog als nieuw uit allemaal. Ik heb er echt een soort sport van gemaakt om via Marktplaats voor een zacht prijsje, toch nog originele, mooie, kwalitatief goede (merk)kleertjes te scoren. Soms is het echt zelfs een beetje verslavend, hahahaha! En als we er een beetje zuinig op zijn, kan ik ze zelf daarna ook weer doorverkopen. :)

Nieuwe kleertjes zoals rompers, sokjes, eenvoudige broekjes/truitjes koop ik graag bij de Hema, H&M, V&D (Frendz) en C&A heeft soms ook verrassend leuke dingetjes, voor een betaalbare prijs! :)

6. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier een smalle meid. Haar kast hangt vol met kleren van Bakkaboe. Hele leuke kleding dat vrij smal valt. En schoonmoeders werkt in een winkel waar Bakkaboe verkocht wordt, dus wij krijgen altijd een leuke korting..:D. Broekjes heeft ze meestal van de C&A, daar hebben ze smalle modellen. Verder vind ik de kleren daar niet veel aan.. (ze valt daar nog in de babymaat, dus nog veel 'echte' babykleertjes).
    Rompertjes koop ik overal (Hema, H&M..).
    Ze heeft ook vrij veel kleertjes gehad van de Wibra, zal er eens binnen lopen of ze voor haar leeftijd ook nog leuke dingen hebben.

Deel Deze Pagina