pijn in benen en niet groeien (2 jr)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Crazy angel, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik maak me zo zorgen, ik moet het gewoon van me af schrijven.
    Mijn dochtertje is 2 jaar en 4 maanden. Ongeveer sinds ik gestopt ben met de borstvoeding (zo'n 4 maanden geleden), begon ze snachts pijn te krijgen in haar benen.
    Mijn vriend zei telkens dat het groeipijnen waren en bleef dat aanhouden.
    Maar naar mate de tijd vorderde begon ze ook steeds harder te huilen snachts en sinds een maand (en vooral deze week en afgelopen week) krijst ze echt kei hard en dan soms wel 2 uur lang!

Op een begeven moment was de maat vol en ben ik naar het CB gegaan. Nu blijkt ze al 3,5 maand niet te zijn gegroeid en ze is ook al die tijd niet aangekomen.

Ik kan pas maandag naar de HA maar ik hou het bijna niet vol. Ik maak me zo zorgen. Ze geeft echt aan dat ze pijn heeft in haar benen.
    En dat ze gewoon niet is gegroeid baart me vreselijk veel zorgen.

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik zou morgen even de huisarts bellen en uitleggen dat je je echt heel veel zorgen maakt en vragen of je dan morgen nog langs kunt komen.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat van die pijn is moeilijk om wat over te zeggen. Wat de vorige ook schreef kijken of je morgen gelijk al terecht kunt.

Maar is het niet zo dat kinderen na een jaar minder groeien of zelfs helemaal even stil staan met de groei dat lijkt me niet helemaal vreemd ook van dat aan komen niet. Daar lijkt me geen probleem in.

Maar verder sterkte morgen en hoop op snel duidelijk heid voor je meisje.

Deel Deze Pagina