Los van of het jullie smaak is, welke combi staat jullie het meest aan? Als jullie een leuk alternatief weten, die zijn ook welkom. Oja zijn grote broer heet Damian. Alvast bedankt!
ik weet dat het niet hierom gaat maar voor mij is het altijd belangrijk dat het ook met de achternaam past.
Dat had ik dus, want dat is de originele spelling, maar Dennis is bang dat mensen er Coolin van gaan maken.
Valt reuze mee. Sven had vorige jaar een jongetje in de klas zitten die Colin heet en dat spreek je gewoon uit als Collin. Denk eerder dat mensen het verkeerd schrijven dus met dubbel L dan dat ze het verkeerd uitspreken.
Hi Niesje.... Ik heb voor Rowan gekozen omdat het een niet veel voorkomende naam is...en Collin hoor je steeds meer. Maar goed Collin is ook leuk maar mijn favo is Rowan!
Niesje, ik heb ook even gestemd. De tweede naam gebruik je haast nooit, maar als je echt naar de combinatie kijkt en het uitspreekt. Kies ik toch voor Collin Jaiden, ik vind de tweede combinatie: Rowan Jaiden een beetje tongbrekend. En ik vind Damian en Collin ook leuker bij elkaar klinken..eerlijk gezegd
Ik vind eigenlijk de tweede naam het allermooist als roepnaam. Vind dat ook erg mooi bij Damian Damian en Jaiden, ja, dat klinkt goed!
Heb gestemd, nu staat 't 50 50 :-D Ik ken 'n meisje dat Rowan heet... maar 't is toch echt 'n jongensnaam toch? Of voor allebei?