Een pad ontstaat door er op te lopen en Je kunt zien zonder te kijken en niet verstaan, maar toch begrijpen.
Geniet nooit met mate... (mijn motto gejat van Loesje) Gevoelens zijn nooit hypocriet (Phileine zegt sorry.. tekst slaat echt op mij. Wat ik nu voel, voel ik echt maar kan morgen weer compleet anders zijn)
Je leeft pas wanneer het je niks interesseert wat een ander van je vind" The best things in life are unseen, that's why we close our eyes when we kiss, cry and dream... Never forget the things that make you smile.
Durven is tijdelijk de grond onder je voeten verliezen, niet durven is jezelf verliezen. Bij twijfel of ik iets wel of niet moet doen. Helpt me om dicht bij mijn eigen gevoel te blijven ipv rekening te houden met wat een ander er over zal denken
Mijn vriend kan altijd heel slecht tegen ongeplande dingen ooit heb ik hem een tegeltje gegeven met de volgende tekts: Als het niet gaat zoals het moet...dan moet het maar zoals het gaat.... Geregeld wijs ik hem nog even naar het tegeltje en dan lacht hij en zegt ie je hebt gelijk
erg mooie spreuken meiden! hier nog eentje: als je door de bomen het bos niet meer ziet, ga naar het strand