Denk dat ik 1 vd weinige ben die niet geschrokken is van de prijs...... Ik heb zelf lang haar en liet mn haar voorheen altijd bij de Cosmo doen. Ze verfde dan mn uitgroei en daarna (met folie's) 2 verschillende kleuren erin...licht (blond) en donkerder (bruin) Meestal was ik met alleen knippen (niet fohnen) rond de 150 euro kwijt! Wat ik we netjes vind is dat ze van te voren vertellen wat de exacte prijs gaat worden uiteindelijk zodat je niet voor verrassingen komt te staan!! Mirre
Dat is aardig geld ja, helemaal als je er niet tevreden mee bent. Ik zou ook terug gaan en zeggen dat je niet tevreden ben, dat het niet is geworden zoals je wilde... vind dat dat wel de service moet zijn als ze zulke bedragen rekenen. Hetzelfde wat jij omschrijft dus met folies door het hele haar doe ik zelf ook, ben dan alleen voor de folies 68 euro kwijt, maar dan zit het wel naar m'n zin Knippen is rond de 35 - 40 euro... ...moet eigenlijk binnenkort ook maar weer gaan
@Mirre: alleen voor knippen 150 euro? Ik lees het verkeerd denk ik? Zal wel bijkleuren en 2 x folies en dan nog knippen zijn?
@mmuisje: dat zijn tenminste nog normale prijzen. Mijn zus heeft exact hetzelfde haar als mij alleen net iets langer, en die is nou bij kapper nr 3 45 kwijt. Bij de andere 2 was ze ong. 50/60 kwijt.. Tsja een heel verschil.... Las hier ook een reactie dat je had gelezen dat het speciale verf is die ze gebruiken. Maar horen ze dat van te voren niet te vermelden? Tsja wat ik gewoon vreemd blijft vinden is de prijsvergelijking met 4 maandjes geleden!
Ik laat de uitgroei ook blond verfen en laat ik ook een beetje bij knippen.en dan ben ik ong 90-100 euro aan kwijt , Maar had ook een keer de hele haren moeten doen ,mijn haren zijn ong onder me schouders en toen was ik ook met beetje knippen en zo 150 euro aan kwijt! Ik vind het echt te duur maar om het blond te laten verven kan ik geen goede kapper vinden.ze vinden het moeilijk om van bruin naar blond te verven :xof het word ei geel of rood ! Nu heb ik er eindelijk eentje gevonden waar ik tevreden mee ben.
Voor het kleuren + coupe soleil was ik 130,- kwijt bij mijn kapper. Heb halflang haar.. Het verschilt uiteraard ook per kapper.
Ja het verschilt zeker enorm ! Op zich voor heel haar verven en coupe soleil is dat wel een normale prijs..
Ik zit bij de Cosmo, ik schrik niet van de prijs. Wel hadden ze het van te voren kunnen melden en als je niet tevreden bent, moeten ze er zeker wat aan doen!