Ik vind het iedere dag weer een uitdaging om de boel hier in huis klaar te hebben voor vriendlief thuis komt en dat lukt me bijna altijd! Zo vind vriendlief het een hele uitdaging om de vele was op het te kleine wasrekje te krijgen. Hij doet de was, vind het geweldig. Wat vinden jullie een uitdaging? Zoals je ziet zijn die van ons niet zo spectaculair.
Om een huishouden, een baan van drie dagen per week, een HBO-studie en een relatie draaiende te houden zonder dat mijn kind daar onder lijdt.
Dat ik tijdens een IVF-behandeling nog normaal kan functioneren, zoals het huishouden doen, mijn leidinggevende functie goed uitoefenen, sociale contacten onderhouden, lief zijn voor mijn man (soms lastig met al die hormonen!), voor de katten zorgen... etc.... Tot nu toe lukt het aardig. Wel een hele uitdaging!!
Om niet om de dag naar de notenkraam te gaan om die heerlijke verse pistachenootjes te kopen. Ze zijn niet goedkoop nl maar ooooooo zooooo lekker!
bijna hetzelfde als caro. Tijdens ons KID traject, ivm onvruchtbaarheid van mijn man ( ) alles draaide te houden. huishouden, katten aandacht geven, de hond uitlaten en aandacht geven... Ik heb vaak dat ik het ff niet meer zie zitten, maar gelukkig voel ik me na een flinke huilbui weer goed haha
De was bijhouden is een uitdaging hier, man sport 5 keer in de week en een kleine meid van 2 heeft natuurlijk ook veel was Maar de laatste tijd lukt het aardig!
Het huishouden bij houden, Jayden gelukkig houden, manlief gelukkig houden en dan ook nog 4 dagen in de week werken van 7 tot 4 a 5. oooooooooooh en de hond blij houden hahaha Loop nu alleen beetje achter met de was want meneer had zn was niet in de wasmand gegooit maar onder ons bed.. *zucht*
Om huismama te zijn! Ik had nooit gedacht dat het meer dan een fulltime baan zou zijn, maar geniet er elke dag van
Oh leuk leuk om te zien dat iedereen wat anders heeft. Ik begin 1 maart met mijn opleiding verzorgende IG bbl. Het is voor mij ook een uitdaging om deze opleiding wel af te maken. Zou de eerste zijn van de 3 die ik al gevolgd heb... Vind het erg lastig om school vol te houden, heb er een afschuwelijke hekel aan, maar nu moet het lukken. Ik hoef maar ruim 1,5 jaar en maar 1 dag in de week naar school. Even doorzetten dus.
het huishouden op orde houden, terwijl ik 4-5 dagen in de week werk. dat we alle rekeningen in de maand kunnen betalen. Liefs
Binnen drie maanden mijzelf, man en twee kleine kinderen naar de andere kant van de wereld verhuizen......