14 dagen terug heeft fynn een mammut stoeltje en tafeltje gekregen. en de hele tijd vallen de pootjes er onderuit! net dus ook fynn gaat op de stoel zitten en er schiet weer een poot onder uit! fynn achter over op zijn hoofd en zijn tand in zijn lip! bloeden en krijsen niet normaal! ik heb de stoel gelijk op geruimd en hij krijgt hem niet meer! maar nu? ik hoor van verschillende dit probleem! dus ik kan wel terug gaan maar dan krijg je een nieuwe mee en die kan dit ook hebben! kan ik hier een klacht over ik dienen?
hey,, das mooi k*t!!! gaat het al weer een beetje met fynn??? on topic, zou het stoeltje netjes terug brengen en ja dan krijg je een nieuwe zodra die dat zelfde probleem weer heeft zou ik die ook terug brengen, mijn geld terug eisen en een klacht over het product indienen.. succes! hoop dat het beter gaat met fynn!!
hallo ja kan er zeker een klacht voor melden dan krijg je meestal een niewe maar je moet kijken dat je de poten er goed onder hebt er staan pijltjes op als ze niet goed zitten valen ze er inderdaad onderuit dus daar zou ik eerst naar kijkem
Wij hebben hem ook en hebben de poten er inderdaad zwaar geforceerd onder gedraaid. Ze moeten inderdaad precies goed met de pijltjes staan en dan nog zaten ze in het begin steeds scheef. Mar nu hij zit kan er zelfs een volwassene op zitten!
En als je niet met je Ikea pas betaald hebt niet? Lijkt me stug. Hoe je ook hebt betaald, als het product ondeugdelijk is kun je deze altijd omruilen voor een nieuwe of wellicht een waardebon voor iets anders krijgen.
geen idee wij betalen alles met de pas erbij, als iets niet goed is moet het geruild kunnen worden denk k
Ja dat spul is niet zo goed inderdaad. Wij hebben een krukje en daar vallen de poten ook geregeld uit. Raar dat ze het dan nog verkopen. Arme fynn
met fynn gaat het wel weer gelukkig nog wel een dik ei op zijn achterhoofd en een dikke lip maar hij lijkt er geen last van te hebben. ik heb ikea gemaild wat ik er mee moet dat wacht in even af en ander gaan we maandag naar duiven
Idd even terug gaan naar de Ikea. Service is daar meestal erg goed dus ga er vanuit dat je zonder problemen een nieuwe mee krijgt.
vreemd dat de poten er onder uit vallen zeg! maar ik zou terug gaan en als het bij de nieuwe ook is...nog eens terug gaan en klacht indienen idd. (wij hebben er ook eentje maar geen problemen...kan echt een volwassenen goed op zitten zelfs....)