Wat vinden jullie eigenlijk van die Organix-Goodies producten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veertje84, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik vind Goodies echt super, betaal graag meer om mijn kind niet vol te hoeven stoppen met suikers, zout en andere troep.

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Hier kreeg ze eerst de Yummies koekjes, zo'n paars met groene verpakking geloof ik. Die vond ze lekker maar de laatste tijd niet meer zo, vond alleen wel dat hoewel het makkelijk is dat ze zacht worden het een enorme plakbende werd.. Nu krijgt ze van Goodies die Koekmannetjes, ze vind ze opzich wel lekker maar volgens mij vind ze de verpakking het leukste. Ik vind het makkelijker omdat je zo'n zakje ook mee kunt nemen voor onderweg.

Daarnaast wil ik niet dat ze alleen maar koekjes krijgt waar veel suiker etc in zit, zo af en toe wel maar deze zijn een goede uitkomst! En duur vind ik wel meevallen, met die Yummies deed ik best een tijdje en met die Koekmannetjes gaat het ook niet zo snel, als ik andere koekjes zou kopen dan eten wij daar zelf ook van dus zou ik ongeveer hetzelfde kwijt zijn uiteindelijk. Ik vind die koekjes van Goodies namelijk helemaal niet lekker :)

3. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Mijn zoontje vond de wortelchips geweldig! Heel z'n gezichtje oranje, maar ach! Vind het ideaal om te geven wanneer ik zelf ook iets lekkers pak wat ik voor hem nog niet geschikt vind.

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.996
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    ik vind de koekjes van goodies zelf ook helemaal niet lekker, ik vind het allemaal nogal muf. Als ik een koekje wil geven, wil ik ook dat het als een koekje smaakt. Als ik iets gezonds zonder suiker wil geven, geef ik wel komkommer of rijstwafel/cracker.
    Ik geef alleen iets lekkers bij speciale gelegenheden en dan mag daar best een keer suiker in zitten.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De 'chips' bij beide dames nog zeer populair, de appel/kaneel mini rijstwafels ook. De koekjes niet meer. En de puffit's vanille en framboos van Ella's kitchen vinden ze ook heerlijk. Dat is een beetje hetzelfde idee zonder toegevoegde rommel.

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh ja en de fruitgummies vindt de oudste ook heerlijk. Heeft ze liever dan gewoon snoep.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Op zich heb je gelijk maar kijk eens op een verjaardag.
    Hoe jong kinderen al aan de chips zitten.
    Ze willen dan toch ook en ik geef dan een alternatief.
    Ik vind zelf de chips ook erg lekker trouwens.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Misschien klopt dat maar mijn dochter bijv wil nooit chips op verjaardag en nooit marshmallows en chocola. Gelukkig vraagt ze niet op is vaak in 99% dat het wordt gegeven of eerder in handen geduwd

9. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Tja kinderen maken er toch vroeg of laat kennis mee (misschien inderdaad omdat het Door iemand gewoon "gegeven" wordt) en dan - ben ik eens met frannie, dat je dan inderdaad beter een verantwoord alternatief kan geven.

En natuurlijk wil ik mijn kind niet volstoppen met suiker en weet ik wat niet allemaal voor slechte dingen maar ik ben niet zo'n gezondheidsfreak en eet zelf ook wel eens een koekje (wel vaker dan "wel eens" :) )
    En een koekje of chippy heeft hij niet nodig maar zo nu en dan als traktatie moet dat wel kunnen vind ik.

En dat het een knoeiboel wordt met bepaalde snacks, is voor mij geen probleem. Je zou hem eens een boterham met stroop moeten zien eten :):) (of de vloer nadat hij spaghetti gegeten heeft!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier groot fan van knijpzakjes fruit van goodies

11. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier krijgen ze gewoon niet al te vaak een koekje, maar vind het eerlijk gezegd onzin om ze koekjes te geven die behoorlijk wat druivensuiker bevatten om "gewone" suiker te vermijden. Er is helemaal niets gezonder aan...

Deel Deze Pagina