wat vinden jullie elke dag seks in vruchtbaar periode?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cynthia1, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1

    cynthia1 Lid

    1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    ben ik augustus gestopt met de pil , zou het deze ronde dan wel raak zijn? of moet ik deze dagen echt elke dag sex hebben voor de zekerheid?
     
  2. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.913
    1.190
    113
    Nederland
    Je moet doen waar jij en je partner goed bij voelen!
    Ik persoonlijk wil niet "moeten" vrijen. We hebben seks wanneer we er zin in hebben!
    De ene zegt, dat elke dag seks niet goed is. De andere zegt om de dag.
     
  3. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik en mijn vriend hadden ook gewoon zex als we zin hadden. Het moet geen verplichting gaan worden omdat je zwanger wilt worden (is mijn mening dan he) Maarja, in mijn vruchtbare periode kreeg ik gewoon veel meer zin in sex (mijn vriend wil het toch altijd wel), dus we hebben rond het ei gewoon onbewust veel geklust. En ja, toen was het dus gelijk in 1 keer raak.

    Jullie moeten gewoon doen waar jullie je goed bij voelen
     
  4. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Als het sperma gewoon goed is kan het elke dag.
     
  5. cynthia1

    cynthia1 Lid

    1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    `it nu in mijn vruchtbaarste periode , mazzl hoef niet te zeken bij mijn vriend heefd ook altijd wel zin :D.. hoop dat het deze week raak is ,
     
  6. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.913
    1.190
    113
    Nederland
    Ik lees zoveel verschillende verhalen, dus daarom zei ik ook; de ene zegt dit en de andere dat ;)

    Maar bij ons is 't sperma niet goed, dus we kunnen niet elke dag
     
  7. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja, je hoort inderdaad zoveel verschillende verhalen. Heel lastig. Eigenlijk moet je eerst gaan bijhouden hoevaak iets wordt gezegd en dan kijken wat t meest voorkomt haha. Ach ja...ik heb gehoord en gelezen dat om de dag het verstandigst is, zodat de zaadcellen genoeg tijd hebben om weer aan te vullen.
     
  8. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ja, dat is ook verwarrend, maar bij ons was dat toevallig het geval dus rond de ei-sprong kon het gerust elke dag.
    Denk bij jullie het beste om de dag denk ik, maar denk dat je dat beter een je gyn kan vragen, die kent de kwaliteit het beste. ;)
     
  9. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Wij hebben gewoon sex wanneer we zin hebben. Dat is toch wel minstens om de dag en vaak ook wel elke dag. Ik houd er ook geen rekening mee wanneer ik op z'n vruchtbaarst ben zeg maar. Wij zijn natuurlijk ook net pas bezig. Ik kan me voorstellen dat als je al langer bezig bent dat je dan wel opgaat letten wanneer je vruchtbaarste periode is.
     
  10. mamavanluca

    mamavanluca Bekend lid

    5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    in mijn geval zegt vaak klussen niks bijde zwangerschappen zijn onstaan op een moment dat we maar 1 keer gevreeen hebben 1 e keer een dag voor de eisprong en deze keer een dag na de eisprong..... en dat terwijl we voor deze zwangerschap heel vaak gevreen hadden in de vruchtbare periode
     
  11. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Had je je eisprong toen ook echt gevoeld dan? Wij hebben deze maand de dag voor mn eisprong en de avond na mn eisprong geklust.
     
  12. mamavanluca

    mamavanluca Bekend lid

    5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    nee maar dat had ik nooit, ik blijf zeggen dat ik 5 dagen later pas uitgerekend ben, maar als de echo's wat anders zeggen? was blij dat ik bijhield wanneer we gevreeen hadden odat ik idd kon zien dat ik wel gevreen had maar blijf het raar vinden dan was mijn ei opeens 5 dagen eerder terwijl ik de 2 mnd er voor ook op dag 14 me ei had....( gespot met persona )
     
  13. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm ja das wel maf. Had je 5 dagen voor je zelf denkt je eisprong te hebben gehad ook nog geklust dan? Zo niet dan kan het bijna niet kloppen dat ie 5 dagen eerder was (wat je echo dus zegt).

    Ik vraag dit omdat ik voor mezelf benieuwd ben of ik kans maak hihi.

    hoop dat je me vraag snapt
     
  14. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.913
    1.190
    113
    Nederland
    Mn vriend heeft een aantal jaar geleden als eens een zaadonderzoek gedaan, dus we weten de kwaliteit er van. Hij heeft maar 40% bewegelijke zaadcellen! Hij wil voorlopig nog niet weer de MMM in, we wachten eerst even tot we een jaar bezig zijn en dan zien we wel verder.
     
  15. mamavanluca

    mamavanluca Bekend lid

    5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ja we hadden idd wel " geklust " al was het eigenlijk niet klussen zo noemden we verplicht vrijen......maar er kan technische gezien idd die dag een kindje verwekt zijn. Het grappigs ie wel dat onze oudste ook maar na een keer vrijen verwekt is, we hadden toen een weekend relatie : ik had de zaterdag mijn eisprong en wij vrijdag gevreeen. Nu was het anders om : zaterdag gevreen en vrijdag was me ei
     
  16. Zia86

    Zia86 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik zit nu in mijn vruchtbare periode en heb veel meer zin dan anders. Tuurlijk ook met de reden omdat je graag een kindje wil. Maar de zin is er in iedergeval. Zorg dat je plezier hebt samen. Dit is onze 1e poging ik ben benieuwd!
     
  17. Dior

    Dior Fanatiek lid

    13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb gehoord dat als je om de dag klust je de meeste kans hebt. Maar het moet wel niet tegen je zin in gaan anders gaat de lol er natuurlijk af. Wij hebben meestal of ik nu wel of niet in mijn vruchtbare dagen zit een paar keer per week seks maar dit is al vanaf het begin van one relatie zo (9jr) Maar we hebben ook wel eens een dip dat het maar 1x per week is hoor. Je moet dus gewoon jezelf blijven tenzij je natuurlijk in de medische molen zit dan moet je het toch een beetje meer gaan sturen maar ook dan zou ik het proberen wel zo leuk mogelijk te maken. Hoe dan ook ik hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben.
     
  18. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    okee dank je voor je reactie. Gelukkig hoor je t meer dat t na 1x raak is. Maar ik moet er niet teveel hoop uithalen, ik wacht nog 11 dagen af hihi
     
  19. cynthia1

    cynthia1 Lid

    1 nov 2008
    94
    0
    0
    productie
    Harderwijk
    zit nou in mijn vruchtbaarste dagen , vanaaf weer aan de klus maar volgens banner woensdag mijn ei, pak zo ook ff ovu test erbij
     
  20. Lemi

    Lemi VIP lid

    5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doe je best hihi, lekker klussssssen:p
     

Deel Deze Pagina